قدس آنلاین/بجنورد: رییس کل دادگستری خراسان شمالی از دستگیری فردی که سابقا کارمند دادگستری مشهد بوده و به جرم اخذ رشوه از کار معلق شده بود و همچنان از کارت شناسایی خود در جهت کلاهبرداری از مردم استفاده می کرد، خبر داد .

کلاهبرداری با جعل عنوان کارمند دادگستری در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود : در بررسی های صورت گرفته از طریق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مشخص شد فردی با استفاده از کارت شناسایی و کارت ورود و خروج دادگستری مشهدکه سابقا کارمند دادگستری بوده ولی به دلیل اخذ رشوه از خدمت معلق شده ، اذعان داشته از طریق ارتباط نزدیک با مرتبطین خود در دیوان عالی کشور قادر به حل و فصل پرونده‌ها است که با این شگرد توانسته بود برخی افراد را فریب داده و مبالغی را از آنها کلاه برداری کند.

وی خاطر نشان کرد : این فرد به همراه دو همدست خود که یکی تبعه افغانستان و دیگری ایرانی است و از کارت شناسایی های مجعول استفاده می کرده اند با مانورهای متقلبانه و با ادعای اینکه می توانند با ورود در پرونده های قضایی در نتیجه آراء تاثیر گذار باشند اقدام به کلاهبرداری می کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد : افراد مذکور به بجنورد عزیمت کرده و در منزل خانواده یکی از زندانیان که به قصاص نفس محکوم شده ، در حال مذاکره بوده اند که علی الحساب مبلغ یکصد میلیون ریال توسط برادر محکوم علیه در قالب چک به وی پرداخت شده که چک قبل از وصول کشف شده و متهمان جهت اقدامات قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان معرفی شده اند .

قدرتی یادآور شد : همه باید آگاه باشیم که همیشه افراد فرصت طلبی در جامعه وجود دارند که منتظر کوچکترین غفلت و سهل انگاری از جانب ما هستند تا با فریب ما به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.