معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: منابع امنیتی در حال بررسی جزئیات حادثه سوءقصد به نماینده اسلام‌آباد غرب هستند.

منابع امنیتی در حال بررسی جزئیات حادثه سوءقصد به نماینده اسلام‌آباد غرب/ به‌زودی عوامل تروریستی شناسایی و مجازات می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، یوسف شاه‌حسینی با اشاره به اینکه این حمله تروریستی ساعت 14:30 امروز در منطقه ریجاب شهرستان کرمانشاه رخ داده است، اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو و رئیس دامپزشکی منطقه جان باختند و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان دچار جراحت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این خودرو حامل پنج نفر بوده است، عنوان کرد: این مسئولان به‌منظور بازدید از طرح کشاورزی در بخش شیلات به این منطقه سفر کرده بودند که خودروی آنها توسط افراد ناشناس و به‌وسیله رگبار مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با تعدادی از مسئولان شهرستان بعد از جلسه شورای اداری عازم جلسه ریجاب بودیم که به کمین تروریستی برخوردیم که من توفیق شهادت نداشتم اما دو نفر از همراهان شهید شدند و فرماندار و مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به‌عنوان شهروند در آن منطقه حضور داشتیم و مسلح رفت‌وآمد نمی‌کردیم اما به‌دلیل مرزی بودن منطقه به‌طور حتم عواملی خارج از کشور این حادثه را برنامه‌ریزی کرده بودند وگرنه این منطقه امن است و نیروهای مردمی به‌همراه نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از حادثه موضوع را پیگیری کردند.

وی ضمن تشکر از مردم بابت ابراز نگرانی تأکید کرد: تأثر من به‌خاطر دو جوانی است که در این حادثه جان خود را به‌خاطر خدمت به مردم از دست دادند و اطمینان دارم نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی منطقه به‌زودی این افراد را شناسایی می‌کنند و قبل از خروج از کشور شناسایی و مجازات می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.