قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : معاون اجتماعی پلیس گیلان از کاهش ۱۳ درصدی وقوع جرم در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

کاهش ۱۳ درصدی وقوع جرم در گیلان

محمدرضا جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه پلیس برای آرامش مردم نظم و امنیت عمومی را در ماه مبارک رمضان فراهم کرد، گفت: امسال در ماه مبارک رمضان آمار وقوع جرم نسبت به ماه‌های دیگر کمتر گزارش شده است.

وی کاهش آمار وقوع جرم را نشان‌دهنده خودباوری مردم و احترام به ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: پلیس در راستای برقراری امنیت عمومی برای شهروندان تلاش می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان از افزایش تعداد گشت‌های محسوس و نامحسوس انتظامی در محله‌های استان در شب‌های قدر خبر داد و اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان امنیت به طور کامل در استان ایجاد شد.

جعفری خیرخواه با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان و حرمت‌شکنان با تذکر زبانی در ماه مبارک رمضان هدف نخست پلیس در ماه مبارک رمضان بوده است، تصریح کرد: افرادی که به تذکر ماموران پلیس بی‌توجهی کردند با برخورد قانونی مواجه شدند.

وی نظارت بر مکان‌های عمومی را از وظایف پلیس عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان از فعالیت واحدهای بدون پروانه فعالیت جلوگیری شده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به کاهش 13 درصدی وقوع جرم در ماه مبارک امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: کیف‌قاپی، تهیه و توزیع انواع مشروبات الکلی، نزاع و درگیری و سرقت لوازم خودرو بیشترین آمار کاهش وقوع جرم در ماه مبارک رمضان است.

جعفری خیرخواه نزدیکی مردم با مسائل فرهنگی و معنوی را سبب حرکت جامعه به طرف پاکی عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ‌سازی در تمام زوایای اجتماعی بهترین راه پیشگیری از وقوع جرم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.