عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ترویج بی‌فرهنگی و بی‌حیایی با پشتیبانی برخی از مسئولان اتفاق می‌افتد، گفت: برخی‌ در دوران اصلاحات با پول مردم به جان عفاف و حجاب افتادند.

  در دوران اصلاحات با پول مردم به جان عفاف و حجاب افتادند / ترویج بی‌حیایی با پشتیبانی برخی مسئولان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده که صبح امروز به مناسبت روز عفاف و حجاب در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، با اشاره به آموزه‌های دینی اظهار داشت: از نظر آموزه‌های دینی زن و مادر، زیرساخت جامعه و خانواده هستند.

وی با بیان اینکه همه چیز حول محور مادر تعریف می‌شود، افزود‌: پیامبر اسلام(ص) وقتی حضرت زهرا(س) در سن 4 سالگی وارد اتاق می‌شدند به احترام ایشان می‌ایستادند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت زن و مادر در جامعه اسلامی است.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا اذعان دارد که در کشورهای اسلامی همه چیز با مادر معنا می‌شود، گفت: آمریکا اذعان دارد تعریف مادر در حجاب و عفاف است که اگر ما بتوانیم حجاب را مخدوش کنیم، زن و مادر را مخدوش کرده‌ایم و اهداف ما در کشورهای اسلامی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز سالگرد کشتار مسجد گوهرشاد است، افزود: شاهدان عینی در آن روز از زنده به‌گور کردن افراد زخمی خبر می‌دادند که این قیام به سبب دفاع از حجاب و عفاف بوده است.

ذوالنور با اشاره به اینکه در زمان پهلوی، آمریکا بود که مشخص می‌کرد همسر شاه چه چیزی بپوشد، گفت: حجاب و عفاف ایران با نظر آمریکا تعیین می‌شد و با کشف حجاب، زنان مسلمان سختی‌های بسیار می‌کشیدند. در حال حاضر نیز نظام سلطه به خوبی درک کرده است جوانانی که به جنگ 8ساله رفته‌اند و بیش از  300 هزار شهید داده شده، در دامن مادران پاک و عفیفه بزرگ شده‌اند.

وی گفت: کسانی که مانند مانکن‌های برجسته با لباس‌های بدن‌نما، ساپورت و پوشش‌هایی زننده بدون توجه به چشم‌های آلوده و چشم‌های دزد، برجستگی‌های خود را به نمایش می‌گذارند، نمی‌توانند فرزندانی شهادت‌طلب و دین‌دار تربیت کنند.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در آموزش‌های دینی فقط حرف مانتو،‌ چادر و پوشش نیست، افزود: نمی‌توان ظاهر پوشیده داشت، اما حیاء و عفاف را رعایت نکرد. از طرفی نمی‌توان گفت که فقط اصل باطن است و حجاب ملاک نیست، حجاب از ضروریات دین است و باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه خداوند به حجاب و چادر بانوان که در گرمای زیاد آن‌را تحمل می‌کنند، اجر عظیم می‌دهد، افزود: خداوند به حجاب، نماز و روزه ما احتیاج ندارد و این اعمال برای اثبات اخلاص، عبودیت و بندگی است.

ذوالنور با اشاره به اینکه نظام سلطه برای ظواهر حساب جدی باز کرده است، گفت: امروز دست‌های آلوده با خرج‌های چند صد میلیاردی مدل‌های پوشش را طراحی و به خورد نسل جوان می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بانوان برای تهیه لباس‌های مناسب باید به مغازه‌های زیادی مراجعه کنند و در نهایت به نتیجه دلخواه و مورد نیاز خود برای حفظ حجاب نمی‌رسند، افزود: نظام سلطه برای لباس تنگ، کوتاه و حذف چادر بانوی مسلمان ایرانی وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ فقط در سوریه، سرپل ذهاب و امثال این‌ها نیست،‌ گفت: امروز میدان جنگ در فضای مجازی و عرصه موازی با حجاب است و بانوان مهم‌ترین رزمندگان مبارزه این میدان هستند.

ذوالنور با بیان اینکه اگر زنان عفیفه باشند،‌ مردان محفوظ می‌مانند، افزود: رسالت بانوان در این زمینه بسیار سنگین است و همه از جمله مردان، سازمان تبلیغات اسلامی،‌ ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی وظیفه دفاع را دارند.

وی با اشاره به اینکه ترویج بی‌فرهنگی و بی‌حیایی با پشتیبانی برخی از مسئولان اتفاق می‌افتد، گفت: برخی‌ در دوران اصلاحات با پول مردم به جان عفاف و حجاب افتادند و دختران برخی از این مسئولان پوشیدن کت و دامن و دوچرخه سواری را در این کشور باب کرده‌ و سعی در شکستن قبح مسائل دارند.

ذوالنور با بیان اینکه برخی از مسئولان به آرمان‌های دینی،‌ عفاف و حجاب خیانت می‌کنند، افزود: صدا وسیما در کنار زحمات بسیاری که می‌کشد،‌ مجری جوان مردی را به روی صحنه می‌آورد که ابروهای خود را اصلاح کرده است، پس جوان با دیدن او چه کند؟

وی با اشاره به برخی از مجری‌های خانم که با پوشش جلف و زننده به روی آنتن سیما می‌روند، گفت: در برنامه‌های سیما اختلاط زن و مرد و بگو و بخندهای آن‌ها به نمایش درمی‌آید،‌ که این امر الگویی برای جوانان می‌شود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئول هستند،‌ افزود: مقام معظم رهبری مکررا بر عدم اجرایی شدن اردوهای دانشجویی مختلط تاکید دارند، اما این امر رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروزه که از حجاب و عفاف صحبت می‌شود، می‌گویند این افکار قدیمی است، گفت: گوهرهای دینی عفاف و حجاب محدودیت ندارد و برای همه دوران‌ها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.