رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد این نهاد مردمی و موضوع اقتصاد مقاومتی به نمایندگان گزارش می دهد.

رییس کمیته امداد امام (ره) به نمایندگان گزارش می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 202 نماینده آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه در آغاز جلسه علنی امروز مجلس اعلام کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش پرویز فتاح قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل اعاده شده از سوی شورای نگهبان را بررسی کنند.
وی با یادآوری این که انتخاب برخی ناظرین در مجامع و شوراها در دستور کار امروز مجلس قرار دارد، افزود: نمایندگان مجلس امروز قرار است دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی را به عنوان ناظر در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و دو نفر از کمیسیون های اجتماعی و برنامه و بودجه را به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد انتخاب کنند.
وی ادامه داد: انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی به عنوان ناظر در شورای عالی اداری و انتخاب دو نفر دیگر از اعضای این کمیسیون به عنوان عضو شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر دستورهای امروز مجلس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.