محمدرضا ثمری

پازل تروریستی فرقه رجوی با نقش‏آفرینی ترکی الفیصل سعودی

در یک صورت‏بندی کلی، مطالعه تاریخ احزاب، تشکیلات و گروه‏های سیاسی معاصر خاطره خوشی را در اذهان مردم ایران و پژوهندگان تاریخ سیاسی بر جای نمی‎گذارد.

متأسفانه بزرگ‎ترین و تشکیلاتی‏ترین حزب سیاسی دوران معاصر یعنی حزب توده، حداقل در سطح شورای مرکزی و افرادی که به‎منزله ستون‎های حزب محسوب می‏شدند، به‎شدت به دولت اتحاد جماهیر شوروی وابسته و پیرو رهنمودهای آن بود و از همان بدو تأسیس، آشکارا وظیفه حمایت از منافع یک کشور بیگانه را در این سرزمین بر عهده گرفت

اما داستان خیانت و همدستی سازمان مخوف و ضدانسانی منافقین با دشمنان خونی این سرزمین داستانی شگفت‎انگیز و دهشتناک است که شرح آن فراتر از هفتاد من مثنوی است.

سازمان منافقین که در سال ۱۳۴۴ با دستاویز قرار دادن مذهب، علم مبارزه را علیه رژیم شاه بلند می‏کند، در فاصله چند دهه به یک سازمان مخوف تروریستی تبدیل می‏شود. در این راستا، اولین گام عملی آنها با بحث تغییر ایدئولوژی از سال ۵۲ آغاز می‎شود. اعلام رسمی این تغییر با کشته‎شدن مجید شریف‏واقفی و مرتضی صمدیه لباف در جریان یک تصفیه‎حساب خونین درون‎گروهی اتفاق می‎افتد.

همه این اقدامات مخوف و جنایتکارانه اما با همکاری مستقیم و بی‎پرده این فرقه به رهبری رجوی با رژیم بعث عراق و صدام حسین در جریان تجاوز همه‎جانبه به خاک ایران رنگ دیگری به خود گرفت و همه علاقه‏مندان به مام میهن حتی مخالفین نظام جمهوری اسلامی را در بهت و حیرت فرو برد. سهیم‎شدن با متجاوز بیگانه به خاک این سرزمین و کشتار زنان و مردان و جوانان بی‎گناه به‎صورت آشکار در تاریخ متأخر و متقدم این سرزمین پدیده‎ای بی‏بدیل بوده است که تنها از فرقه مخوف و جنایتکار و وطن‏فروش رجوی می‏توان انتظار آن را داشت.

حتی حزب توده که اجمالی از خیانت‎های آن ذکر شد، بنا بر گفته برخی از اعضای برجسته آن (که البته بعد از آگاهی از وابستگی شورای مرکزی و رهبریت حزب از آن جدا شدند) تا مدت‎ها وظیفه حفظ منافع اتحاد جماهیر شوروی را تنها در شورای مرکزی و رده‎های بالای آن مطرح و پیگیری می‎کردند و از بیان علنی آن واهمه داشتند یا آن را موجب سرافکندگی می‏دانستند. اما سازمان منافقین آلوده‏تر، وابسته‏تر، وقیح‏تر و جنایتکارتر از آن بود که همکاری با صدام به عنوان متجاوز به خاک این سرزمین را پنهان نماید .

پازل مشارکت و همراهی و همکاری این فرقه مخوف با دشمنان بی‎چون و چرای ملت و سرزمین ایران اسلامی با مشارکت و سخنرانی ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعاتی عربستان سعودی، در میتینگ خواب‏زدگان این فرقه کامل شد.

انتخاب ترکی الفیصل برای این مراسم و نقش او در شکل‏گیری، سازمان‏دهی، تجهیز و حمایت‎های مالی و تسلیحاتی گروه‎های تروریستی و ‌مخوف منطقه خاورمیانه که داعش نمونه بارز آن می باشد، بسیار عبرت‎آموز و‌ تأمل‏برانگیز است.

سخنرانی فیصل در میتینگ فرقه رجوی به‎صورت مشخص و دقیق این واقعیت را برای تمامی مراکز مطالعاتی، اطلاعاتی، دولت‎ها، سیاستمداران، شخصیت‎های فرهنگی و دینی و افکار عمومی منطقه و فرامنطقه آشکار کرد که دولت و ملت ایران دهه‎ها است با پدیده تروریستی داعش‎گونه‎ای بر سر مبارزه است و در این میدان دارای تجربه و دانش و شناخت بوده و هست

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.