در پی انتصاب آیت الله اعرافی به سمت مدیریت حوزه علمیه قم، آیت الله رشاد پیام تبریکی خطاب به ایشان ارسال کردند.

 پیام تبریک «آیت‌الله رشاد» به مدیر جدید حوزه علمیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی انتصاب «آیت‌الله علیرضا اعرافی» از سوی شورای عالی حوزه علمیه قم به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه، آیت‌الله رشاد، رییس پژوهشگاه و رییس شورای عالی حوزه های استان تهران در پیامی این انتخاب را تبریک گفت.

متن کامل پیام ایشان به شرح زیر است:

صدیق شفیق آیت الله علیرضا اعرافی (مازال عزیزاً)

مدیر مکرم حوزهای علمیه‌ کشور(صانها الله عن الحدثان)

سلام علیکم

تصدی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، از سوی حضرت مستطاب عالی، مایه‌ امتنان و موجب مسرت شد؛ این کمین کِهین، این برگزینش و برگمارش شایسته و بایسته را، از سوی خود و اعضای شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، مرکز مدیریت، مسؤولان، مدیران، مدرسان و طلاب استان، به حضور جناب عالی و اعضای معزز شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور (دامت برکاتهم) تبریک عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن جناب دوام سلامت و مزید توفیق مسالت می‌دارم.

آرزو می‌کنم: به سرانگشت تدبیر حضرت عالی و هدایت و حمایت اعضای آن شورای مفخم، آمال دیرین سلف صالح، خاصه سرحلقه مصلحان، حضرت امام خمینی ـ سلام الله ورضوانه علیه ـ و خلف صالحش (دام ظله الوارف) و مراجع عظام (حفظهم الله) در باب تحول حوزه، قامت به قبای قرار و استقرار بیاراید.

به حکم تکلیف شرعی و تعلقات صنفی، بدین وسیله آمادگی خویش و دوستان همکار در حوزه‌های علمیه استان تهران را، برای هرگونه مساعدت و معاضدت با آن برادر بزرگوار اعلام می‌کنم. امید می‌برم در سایه‌ی الطاف الهی و در هاله‌ی عنایات حضرت بقیة الله الاعظمعج و به برکت اخلاص و سعی آن جناب، این فرصت «دیریاب» و«زودگذر»، به مجالی مغتنم در جهت تصحیح روند و تمشیت راقی شؤون حوزه‌های علمیه‌ کشور از رهگذراحیاو اجرای روزآمد سنت‌های اصیل و آزموده‌ی‌علمی ـ تربیتی حوزه بدل گردد.

وفّقـنا اللهـم لما تحب و ترضی، واهـدنا الی السداد، فانّک خیر موفق و هـاد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.