سرمربی پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید و اختلافش با مدیران باشگاه توضیحاتی داد.

واکنش برانکو به جذب آقای گل فنلاند و اختلاف با مدیران پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرینات تیم فوتبال در اوکراین گفت: قبل از هر چیز می خواهم رضایتمندی خود را از بازیکنان جدید اعلام کنم. همه چیز به خوبی برنامه ریزی شده بود. در این مدت چهار بازی و ۱۶ جلسه تمرین در اوکراین برگزار کردیم.

وی افزود: مصدومیت وحید امیری و سیدجلال حسینی تنها مشکل ما بود که آنها هم از یکشنبه هفته آینده تمرینات خود را شروع می‌کنند. در مجموع اردوی موفقی داشتیم و مشکل خاصی نبود. بازیکنان با اخلاق حرفه ای در اردو حضور داشتند و انتقادی درباره رفتار آنها نداریم.

سرمربی پرسپولیس ضمن تمجید از بازیکنان جدید تیمش، گفت: متاسفم که حسین ماهینی و درویش وند نتوانستند ما را در این اردو همراهی کنند.

برانکو که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است، در خصوص جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: هنوز فضا برای جذب یکی دو بازیکن دیگر وجود دارد اما عجله ای برای یارگیری نداریم و به دنبال این هستیم تا در نقاطی که به بازیکن نیاز داریم اقدام به یارگیری کنیم.

وی درباره اینکه بازیکنان زیادی ازجمله آقای گل لیگ فنلاند به وی پیشنهاد شده است،‌ گفت: این یک موضوع کاملا طبیعی است. همین الان تیم کاملی داریم. در حال حاضر ۱۲ بازیکن جدید داریم و می توانم بگویم تیمی جدید تشکیل دادیم و به دنبال هماهنگی آنها هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص گمانه زنی ها درباره اختلافاتش با مدیران باشگاه مطرح می‌شود، گفت: با تمام شایعاتی که پیش آمده بود باید بگویم هیچ مشکل و کدورتی با مجموعه مدیریتی باشگاه و آقای ترکاشوند ندارم و همین الان ایشان را می بوسم تا همه ببینند ما کدورتی نداریم!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.