نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در مشهد زمینی به مساحت یک هزار و ۲۷۵ مترمربع برای ساخت زائرسرایی در ۹ طبقه تملک کردیم که در حال ساخت است، این زائرسرا وقف طبقات کم درآمد جامعه شد.

زائرسرای اهوازی ها در مشهد را وقف طبقات کم درآمد جامعه کردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری شامگاه سه شنبه در مراسم اعزام ۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس در مسجد اعظم اهواز خطاب به این دانشجویان اظهار کرد: شما عازم شهر مقدس مشهد هستید آن هم به همت نهاد کمیته امدادی که وابسته به امام راحل است. چنین اردوهایی جزو خدمات خوب و صادقانه این نهاد است و همینجا از شما التماس دعا دارم.

وی افزود: در مشهد الرضا اول برای ظهور امام زمان (عج) و بعد برای همه دعا کنید. برای طول عمر رهبری، سربلندی کشور، رفع مشکلاتی که کشور به آن مبتلا شده و به ویژه دعا برای رفع ظلم ظالمانی همچون آمریکا، اسرائیل و آل سعود که به مردم بی گناه بحرین، عراق و سوریه ظلم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در عراق مردم هنوز هم عزادار هستند، آنها هر روز به دلیل انفجار داعشی ها و فوت عزیزانشان گریه می کنند.

آیت الله جزایری خطاب به دانشجویان گفت: این سفر بهترین فرصت برای دوستیابی است و به شما توصیه می کنم افراد هرچه مومن تری که بسیار به امام رضا متوسل هستند را به عنوان دوست انتخاب کنید.

وی بیان کرد: افراد بسیاری داشتیم که با اردوی مساجد به مشهد مقدس اعزام شدند، ایمان آنها تا قبل از رفتن متزلزل بود ولی به قدرت خدا بعد از رفتن ایمان آنها ثبات پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه با اشاره منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به سفر مشهد مقدس عنوان کرد: مقام معظم رهبری از مسئولان مشهد گله کردند که چرا تدارکاتی را مهیا نمی کنند تا مراکز و اماکنی ارزان قیمت برای سفر و زیارت راحت تر در اختیار مستضعفان قرار بگیرد.

آیت الله جزایری خبر داد: مسئولان مشهد مقدس اقدام به واگذاری زمین هایی کردند که خوشبختانه یکی از نفرات اول ما بودیم. بنابراین زمینی به مساحت یک هزار و ۲۷۵ متر را با چهار دقیقه فاصله از حرم خریداری کردیم که هم اکنون برای راه اندازی زائرسرایی در ۹ طبقه ساخته شده است.

وی ادامه داد: نام این زائرسرا اگر درست در خاطرم باشد زائرسرای اهوازی ها بود. بسیاری از کارهای آن با همکاری خیران انجام شده و اکنون در مرحله نازک کاری قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: این زائرسرا را وقف کردیم و مخصوص طبقات کم درآمد جامعه است. دستور دادم تا آن را بسیار شیک و بهتر از یک هتل چهار ستاره بسازند چون باید بهترین و شیک ترین زائرسرا را داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.