قد س آنلاین - یزد : فرماندار تفت گفت : باز کردن فضا برای مشارکت بیشتر جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری می باشد

باید نقش جوانان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین شود

به گزارش قد س آنلاین ازیزد ، محمود زارع رشکوییه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره اهمیت توجه به توان بالای جوانان برای تحقق اهداف کلان و ملی اظهارداشت: در حالی که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به سال " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نامگذاری شده باید نقش جوانان برای تحقق این سیاست کلان و راهبردی تبیین شود.

وی با بیان این که جوانان عزیز به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید از زوایای مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور ورود کنند، به توان بالای جوانان شهرستان تفت در بخشهای مختلف اشاره کرد و افزود: جوانان غیور و عزیز تفتی در هر عرصه ای وارد شدند صاحب توفیق گشته و اعتبار و آبرویی برای شهرستان تفت گردیده اند لذا باید در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز فضا را برای ورود جوانان تفتی به این عرصه خطیر در سطح شهرستان فراهم آورد.

زارع با تاکید بر پرهیز دستگاهها از موازی کاری در حوزه امور جوانان، وجود مدیریتی واحد در این عرصه خطیر را خواستار شد و گفت: حرکت خودجوش جوانان عزیز به ویژه جوانان روستایی در عرصه مشارکت در بخشهای فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... شایسته تجلیل و حمایت است.

فرماندار تصریح کرد: حضور معنوی مدیران در مراسم های مرتبط با این تشکل های خودجوش و جشنواره ها و یا یادمان شهدای والامقام، در جوانان عزیز برگزار کننده این مراسم ها، ایجاد انگیزه و نشاط می کند ضمن آن که همه دستگاهها موظفند با حمایت های مالی ممکن، راه را برای ورود خیرین در این عرصه خطیر نیز هموار سازند.

این مسئول با اشاره به نقش مثبت ایجاد و تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه امور جوانان گفت: سازمان‌های مردم نهاد، فضای مناسبی برای رشد و بالندگی جوانان و فراهم نمودن شرایط حضور آنان در صحنه های مختلف است.

وی در پایان از طرح هجرت 3 به عنوان طرحی موفق  و مطلوب که با مشارکت جوانان اجرا می شود یاد کرد و افزود: تقویت و شناخت استعدادها و توانمندی‌های جوانان و تقویت خودباوری آنان از مهم ترین دستاوردهای این طرح ارزشمند است.

در ادامه این نشست  "طوبی مازارزاده" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان یزد و همچنین جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تفت به بیان دیدگاهها و گزارشات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.