نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان حقوقهای نجومی و استیضاح وزرای مربوطه درخانه ملت تاکید کرد.

درخواست برای استیضاح وزرای مرتبط با حقوق‌های نجومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد فوری با متخلفان حقوقهای نجومی شد و اظهار کرد: اقداماتی در زمینه فیشهای حقوقی از سوی مجلس و دولت انجام شد، اما این موضوع به خوبی برای مردم روشن نشده و نیاز دارد موشکافی شود و متخلفان به ملت معرفی  تا بعد از این هیچکس به خود اجازه همچین اعمال ناپسند را ندهد.

نماینده مردم مهریز در مجلس با اشاره به اینکه هنوز مشخص نشده است که آیا این تخلفات بخاطر ضعف ضوابط و مقررات قانونی بوده یا اینکه  متخلفان از قانون سوء‌استفاده کرده‌اند، گفت: باید در این موضوع، بررسی ریشه‌ای از سوی دستگاههای نظارتی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور انجام  تا اگر در مقررات حقوقی ضعفهای وجود دارد سریعتر نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: حقوقهای نجومی و این‌گونه تخلفات سنگین که حق مردم را ضایع کرده و موجب آشفتگی جامعه شده است، باید با آن برخورد قاطع صورت گیرد و وزرای مربوطه در مجلس استیضاح شده و جوابگویی غفلت و بی توجهی خود به نمایندگان ملت باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.