سخنگوی انصارالله بعد از دیدار با فرستاده سازمان ملل در پرونده یمن در صنعا تأکید کرد راهکار حل بحران کشورش باید واقعی باشد و به پایان تجاوز عربستان به خاک یمن منجر شود.

 راهکار بحران یمن باید واقعی باشد و به پایان جنگ بینجامد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله بعد از دیدار با «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده سازمان ملل در پرونده یمن در صنعا تأکید کرد که هر راهکاری برای حل بحران این کشور باید بر پایه توافق و توقف کامل حملات عربستان به خاک یمن صورت گیرد.

عبدالسلام روز پنجشنبه (امروز) در صفحه توییتر خود نوشت هر راه حلی که به توقف کامل تجاوزهای نظامی به خاک یمن، ایجاد توافق واقعی و رفع تحریم‌های اقتصادی از یمن منجر نشود، نه واقعی است نه مورد قبول.

در حالی که قرار بود گفت‌وگوهای صلح یمن از روز جمعه (فردا) از سر گرفته شود هیأت وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن موسوم به هیأت ریاض اعلام کرد در گفت‌وگوهای صلح این کشور در کویت حضور پیدا نخواهد کرد.

با این وجود انصار الله تأکید کرد که در گفت‌وگوهای صلح یمن حضور خواهد داشت و به تعهدات خود در این زمینه پایبند است؛ در همین راستا ولید الشیخ که هفته گذشته به ریاض سفر کرد، دیروز وارد صنعا پایتخت یمن شد و با هیأت مذاکره کننده انصار الله و کنگره مردمی یمن دیدار کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.