نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران گفت: شرط اول انقلابی بودن باور کردن انقلاب است.

 همان انقلاب‌گرایانی که مقابل شاه ایستادگی کردند در میانه راه منحرف و دچار تردید شدند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنجشنبه در پنجمین مجمع عالی بسیج خراسان رضوی در جمع مدیران فرماندهان بسیج استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همه عرصه حضور دارد و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی فعالیت می‌کند زیرا اگر تنها به عرصه نظامی توجه شود انقلاب از بین می‌رود و نابود می شود.

وی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل گفت: بسیج یک سرمایه است و روحیه اخلاص در بدنه آن دیده می‌شود بنابراین بسیجی باید همانند اصحاب پیامبر عمل کند و دست به ارزشی‌ترین کارها بزند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اکثر مردم، خدا و پیغمبر را قبول دارند و باورمندی زیادی به معاد دارند اما در اینکه آیا باید جان و مال خود را نیز در این راه بدهند، دچار شک و تردید هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران افزود: رهبر معظم انقلاب بر انقلابی بودن مدیران و روسای کشور و لشکری تاکید دارند تا اهداف انقلاب تحقق پیدا کند و شرط اول انقلابی بودن، باور کردن انقلاب است.

وی تأکید کرد: فرد انقلابی کسی است که خدا و پیغمبر را باور دارد، برای حرکت بشر به سوی معارف تلاش می‌کند و حاضر است با تمام وجود ایستادگی کند، بنابراین انسان انقلابی یعنی کسی که معاد، خدا و انقلابی بودن برای او شعار و اغراق نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مخالفت برخی انقلاب‌گرایان با نظام افزود: اینها همان افرادی هستند که در مقابل شاه ایستادگی کردند و حاضر شده بودند برای پیروزی نظام و انقلاب جان فشانی کنند اما در میانه راه دچار تردید شدند و راه خود را منحرف کردند، این امر برای انسان غیرقابل باور است که بعد از آن همه جان فشانی، عده‌ای دچار تردید شده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه سرمایه اولیه بسیج، اخلاص است، گفت: این مجموعه، یک مجموعه مردمی است زیرا این مردم بودند که آن را تشکیل دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.