اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی کنم به آقای روحانی رأی بدهم، البته اینکه فرد دیگر که و چه باشد خیلی مهم است؛ احمدی نژاد حق اصولگرایی را ادا نکرد. من امیدی به ایشان ندارم، همانطور که عامه اصولگرایان امیدی به او ندارند

روحانی و احمدی نژاد مناسب ریاست جمهوری نیستند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از تابناک، حجت الاسلام محمد تقی رهبر درباره اینکه اصولگرایان باید چه رویکردی را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده در پیش بگیرند، اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم اگر کل کشور را در نظر بگیریم، اگرچه توفیق لازم به دست نیامد، ولی بازهم اکثریت مجلس از آن اصولگراها شد.
 
وی افزود: انتظار ما این است که انسجامی بین گروه ها و کاندیداهای در معرض کاندیداتوری جناح اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده وجود داشته باشد که مبتنی بر این انسجام و همدلی از تعدد و تکثر پرهیز کرده و روی فردی که ویژگی های لازم را دارد، توافق کنند.
امام جمعه موقت اصفهان از اظهار نظر نسبت به آینده انتخابات، افرادی که در معرض کاندیداتوری هستند و نتایج احتمالی انتخابات سال آینده خودداری کرد.
 
وی درباره اظهارات اخیر «محمدرضا باهنر» مبتنی بر اینکه در شرایطی امکان حمایت اصولگرایان از آقای روحانی در انتخابات 96 وجود خواهد داشت نیز تصریح کرد: بنده اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی کنم به آقای روحانی رأی بدهم، البته اینکه فرد دیگر که و چه باشد خیلی مهم است.
 
حجت الاسلام رهبر دلایل خود درباره اینکه «روحانی» نمی تواند کاندیدای جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد را اینگونه مطرح کرد: بالاخره آنچه از ایشان و دولتش برای مهار تورم و بیکاری، حل مشکلات مردم، رسیدگی به مسائل فرهنگی و ... انتظار می رفت محقق نشد، البته خوبی هایی هم وجود داشت که منکر آن نیستیم، ولی در هرحال باید منتظر نظر مردم بود.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن اصولگرایان از «احمدی نژاد» در انتخابات آینده حمایت کنند؟ گفت: خیر، احمدی نژاد حق اصولگرایی را ادا نکرد. من امیدی به ایشان ندارم، همانطور که عامه اصولگرایان امیدی به او ندارند.
 
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم ادامه داد: ایرادات زیادی از جمله درباره دفتر احمدی نژاد، رفتارش در دوران ریاست جمهوری و همچنین نزدیکی به مشایی بر او وارد است و لذا بنده فکر می کنم آقای احمدی نژاد هم نمی تواند گزینه مورد نظر جریان اصولگرا در انتخابات آینده باشد.
 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه فکر می کنید اگر احمدی نژاد کاندیدا بشود، شورای نگهبان او را تائید صلاحیت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: ساز و کار تائید یا رد صلاحیت کاندیداها در اختیار شورای نگهبان است و برای پاسخ به سئوال در مورد تائید و یا رد صلاحیت کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده باید منتظر نظر شورا در این خصوص باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    اقای روحانی کاملا مناسب ریاست جمهوری هستند
  • مرتضی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    بهترین گزینه سید محمد خاتمی
  • alimoradi IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    زنده باد روحانی .زنده باد ایران
  • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    سه معاون احمدی نزاد به جرم مفاسد اقتصادی توسط قوه قضائیه محکوم شده اند چگونه ممکن است رییسی که 3 معاون وی دزد بوده اند خود دزد نبوده ویا از دزدی انان بیخبر بوده باشد چگونه ممکن است ریسس دزدان خود دزد نباشد برفزض محال که خود وی دزد نبوده ویا از دزدی انان بیخبر بوده باشد درانصورت شخصی که حتی قادر نیست برای خود معاونی منصوب کند که سالم باشد قادر به تشخیص خوب و بد این کشور وصلاح این مردم است ایا وی در انتصاب معاونانش دچار قصور وکوتاهی نشده ونباید به این جرم محاکمه شود بماند که با توجه به سخنانش که گفنه کابینه خط قرمز من است مشخص استکه از فساد معاونینش اگاهی داشته ضمنا کسی که بطور رسمی قصد خرید رای مردم را باوعده یارانه 250 هزار تومانی دارد مرتکب جرم اشکاری شده چه فرقی دارد که شما سر صندق رای با دادن 250 هزارتومان رایی را بخرید ویا انکه وعده بدهد که اگر به وی رای بدهید پس از پیروزی هرماه به 1
  • محمد IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    کسی از شما نظر خواست
  • جعفر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    همین مونده نظر جنابعالی را بخواهیم مهم چیزی است که مردم میپسندند اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نداره
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    تو رای خودت را داری به هر کسی دوسیت داری رای بدهید. برای مردم رای و نظر شما هیچ ارزشی ندارد
  • ایرج امیری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    در انتخابات هرچند نفوذهایی هم هست ولی مردم حرف اخر را میزنند و شما هم یک رای دارید تریبون نماز جمه باید در برگیرنده کلی گویی باشد نه بر له یا علیه کسی .
  • مسلمان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    حرفهای یک پیش نماز اینقدر مهم نیست که تیتر بشه.
  • داریوش یوسفی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    فقط احمدی نژاد
  • جد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    اصولگرای هملن جناح راستی سنتی بی طرفدار نیستند دایره اصولگرای واقعی که جان برای انقلاب رهبری می دهند اگر به امودی نزاد بالای شصت درصد اقبال نشان دهند به امسال اقای دهبر ده درصد هم نشان نمی دهند
  • مهدی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    تو این مملکت هیچی جای خودش نیست حالا این دوتا.... یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم وجز خوبی د ره توندهم
  • حسین IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    ملت به او امید دارد توکی هستی که به احمدی نژاد بخواهی امید داشته باشی شیخ..
  • علی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    اقای رهبر این را بدان نظر اصولگرایان برای مردم مهم نیست اصولگران هم برای انتخاب احمدی نژاد تاثیری ندارند همان گونه که در دولت نهم ودهم تو انتخاب ایشان تاثیری نداشتند
  • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    مناسب براي اقاي محمد تقي رهبر نيستند حتما خواسته ايشان طبق يك ايراني از اقاي روحاني جيز ديكري است
  • رحمانی IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    0 0
    رای قاطع مردم استان تهران به آقای هاشمی و روحانی رو مد نظر داشته باشید و شکست سنگین مصباح و یزدی رو هم فراموش نکنید بعد قضاوت کنید مردم به چه کسانی رای می دهند
  • ارمین IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    فقط احمدی