۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: 401804

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اصرار سخنگوی فراکسیون امید برای استیضاح ربیعی به اعضای این فراکسیون توصیه کرد که آنها تشکیلاتی رأی آورده‌اند و باید تشکیلاتی عمل کنند.

 استیضاح وزیر منتفی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهیندخت مولاوردی معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، در مراسم ختم همسر محسن آرمین از محکومان امنیتی و فتنه 88، اظهار کرد: رئیس فراکسیون امید اعلام کرده که استیضاح علی ربیعی منتفی است و دیگر در دستور کار آنها نیست.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه وکیلی سخنگوی فراکسیون امید(اقلیت) همچنان بر استیضاح وزیر کار اصرار دارد و اینکه برخی معتقدند چون اعضای فراکسیون امید کار تشکیلاتی زیادی انجام نداده‌اند اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد، گفت: وقتی رئیس فراکسیون می‌گوید که استیضاح در دستور کار نیست دلیل این اصرار را باید از آقای وکیلی پرسید که چرا همچنان پافشاری می‌کند.

معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه کارها باید بر اساس کار تشکیلاتی انجام گیرد، تاکید کرد: وقتی نمایندگان لیستی رای می‌آورند باید کار تشکیلاتی را دنبال کنند و باید پاسخگو باشند؛ چرا به این شکل عمل می‌کنند.

مولاوردی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی معتقدند با تغییراتی که در دولت ایجاد شد قوه مجریه به سمت اصولگرایی رفته، گفت: نظر من این نیست و امید داریم با این تغییرات در یک سال باقیمانده از عمر دولت، قوه مجریه بتواند با قوت بیشتری برنامه‌های خود را پیش ببرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، درباره تعامل معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری با فراکسیون زنان مجلس دهم، عنوان کرد: در مجلس نهم ما یک بار جلساتی را با فراکسیون زنان برگزار می‌کردیم که در اواخر کار مجلس گذشته این کار متوقف شد.

معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: اولین نشست معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با فراکسیون زنان مجلس دهم دو هفته دیگر به میزبانی معاونت ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

مولاوردی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در مجلس نهم انتقادات زیادی از شما صورت می‌گرفت‌، تصریح کرد: بنای ما تعامل بود. ما اصرار داشتیم مشکلات با گفت‌وگو حل و فصل شود که متاسفانه کاری را که شروع کردیم ابتر ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.