قدس آنلاین - ایلام- محمد غلام نیا: به همت اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت امور درمان این اداره کل و به مناسبت هفته تأمین اجتماعی پیاده روی بزرگ خانواده گی در پارک کوثر ایلام انجام شد.

پیاده روی خانوادگی کارکنان تأمین اجتماعی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیر کل تأمین اجتماعی استان ایلام در حاشیه این همایش با بیان اینکه آخرین روز هفته تأمین اجتماعی در یک روز تعطیل (جمعه) واقع شده بود، گفت: به همین منظور از جامعه بزرگ تأمین اجتماعی به همراه خانواده هایشان دعوت کردیم تا در این همایش شرکت نمایند.

محسن محمودی با اشاره به اینکه جامعه مخاطب تأمین اجتماعی جامعه بزرگ و وسیعی است، اظهارداشت: به خاطر لزوم تقویت روحی و جسمی همکاران و خانواده های تأمین اجتماعی این همایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان تأمین اجتماعی بیشتر وقت خود را به خدمات رسانی به جامعه هدف صرف می کنند، افزود: ایجاد روحیه نشاط بین کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی از وظایف این اداره کل می باشد.

مدیر امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام نیز در این همایش با تبریک هفته تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و همکاران بخش درمان تأمین اجتماعی، گفت: یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت که بیشترین انرژی خود را صرف آن خواهیم کرد راه اندازی و تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی استان ایلام است.

دکتر کریم لاله ماژین با بیان اینکه ساختمان بیمارستان تأمین اجتماعی از لحاظ فیزیکی 98 درصد پیشرفت دارد، افزود: عمده مشکل این بخش، اخذ پروانه بهره برداری از دانشگاه علوم پزشکی و نصب مابقی تجهیزات پزشکی آن است.

وی با اشاره به اینکه دی کلینیک تأمین اجتماعی شهر ایلام یکی از فعال ترین مراکز تأمین اجتماعی در ایلام است، خاطرنشان ساخت: در آینده نزدیک تجهیزات جدیدی از جمله دستگاه رادیولوژی و غیره در این مرکز نصب می شود که بیمه شده گان محترم می توانند از آن استفاده نمایند.

گفتنی است در پایان این همایش به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.