شرکت نفت بهران در حالی توانست در سال مالی منتهی به اسفند ماه ۹۴ سود خالص ۲۹۱ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومانی محقق سازد که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان پاداش برای هیات مدیره کنار گذاشته است.

سود خالص نفت بهران از ۲۹۱ میلیارد تومان فراتر رفت/پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی در انتظار هیات مدیره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت بهران صبح روز  یکشنبه بیستم تیرماه امسال در  هتل پارسیان آزادی  تهران برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی پارسال نسبت به تقسیم سود نقدی 145 تومانی به ازای هر سهم رای گیری و به تایید سهامداران رسید.

بر اساس این گزارش سود خالص نفت بهران در پایان دوره عملکردی سال مالی 94 به رقم 291 میلیارد و 831 میلیون تومان بالغ شده در مقایسه با رقم یک هزارو 317 میلیارد و 17 میلیون و 400 هزار تومانی کل فروش این شرکت از سود 22 درصدی "شبهرن" در این دوره مالی حکایت دارد.

این شرکت توانسته در سال مالی 94 با دستیابی به حاشیه سود 37 درصدی در مجموع 40 درصد از رقم فروش خود را به عنوان سود ناخالص در این دوره مالی محقق سازد.

به گزارش فارس مجمع امسال نفت بهران در حالی پاداش 150 میلیون تومانی را برای هیات مدیره این شرکت کنار گذاشته که در مجمع سال مالی قبل این رقم با یکصد میلیون تومان پاداش بیشتر مبلغ 250 میلیون تومان بوده است.

در مجمع سال مالی 94 حق حضور هر یک از اعضای هیات مدیره شرکت نفت بهران بدون تغییر نسبت به سال مالی قبل از آن به ازای هر ماه مبلغ یک میلیون و یکصد هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش فارس مالکیت سهام کنترلی شرکت نفت بهران در اختیار بنیاد مستضعفان است و اعضای هیات مدیره آن شامل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، شرکت انرژی گسترسینا، شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا ،شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و شرکت بازرگانی پیشگامان پایدار تجارت پردیس ایرانیان می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.