قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: مبارزه با قاچاق کالا وظیفه‌ای همگانی است و اگر مصرف کالای داخلی را ترویج دهیم مردم به سراغ کالای خارجی و قاچاق نمی‌روند.

مبارزه با قاچاق کالا وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران با غیرت مثال‌زدنی خود در تمامی بخش‌ها عملکردی اقتدار آمیز داشتند.
وی افزود: مقام معظم رهبری نام سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند و هیچ بهانه‌ای از مسیر دولتی توجیه پذیر نیست که در اقدامات تحقق این مهم کوتاهی شود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک تکلیف ابلاغ کردند، خاطرنشان کرد: تمامی قوا آماده هستند تا در جهت تحقق خواسته به‌حق معظم له اقدامات لازم را صورت دهند؛ توسعه کشور امری است که همه با هم به آن می‌رسیم و هیچ ملتی با ضرب و زور به توسعه نمی‌رسد و امام خمینی(ره) فرمودند اگر قرار است به پیشرفت و توسعه برسیم باید همه به هم کمک کنیم.
رشیدیان مبارزه با قاپاق کالا را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا صرفاً وظیفه مرزبانی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضائی نیست و اگر مصرف کالای داخلی را ترویج دهیم جلوی پدیده شوم قاچاق کالا گرفته می‌شود و مردم به سراغ کالای خارجی و قاچاق نمی‌روند.
وی تأکید کرد: باید کمک کنیم که دانشگاهیان، بانک‌ها و افراد مدبر و باتجربه همراه و شریک دلسوز صنعت باشند و مشارکت با صنعت‌گران در مسیر رشد و توسعه  صنعت باشد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر طبق فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان نشود و نگاهی به حوزه کیفیت در بحث رقابت با کالای خارجی نباشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم و اگر با اتحاد و وحدت حرکت کنیم خدا هم یاریمان می‌کند.
رشیدیان گفت: هر مدیری که واحد تولیدی خود را فعال نگه داشته و مجموعه کاری‌اش را تعطیل نکرده یک قهرمان واقعی است، زیرا از معضلات بیکاری شاغلان جلوگیری کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.