قدس آنلاین- بیرجند- محمد قربانی:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه گفت: تاکنون ۶واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهت دریافت تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌های عامل معرفی شدند.

۶ واحد صنعتی سربیشه ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات می گیرند

علی اکبر براتی در گفت وگو با خبرنگار  ما در بیرجند  با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید اظهار داشت: تاکنون ۶ واحد تولیدی،صنعتی اعم از غیرفعال، نیمه فعال و بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهت دریافت تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و در گردش به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی گفت: در راستای دستورالعمل‌های مربوط به تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تاکنون ۱۰ درخواست از سوی متقاضیان شهرستان سربیشه جهت دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت شده است که تمامی آنها مورد بررسی قرار گرفته و  ۹ واحد دارای شرایط دریافت تسهیلات تشخیص داده شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه با بیان این‌که در تصویب طرح‌های متقاضی دریافت تسهیلات به موضوع توجیه‌پذیری اقتصادی این طرح‌ها در صورت دریافت تسهیلات توجه شده است، تصریح کرد: ۹ واحد صنعتی در مرحله ارجاع به شعبه قرار گرفتند که ۶ واحد ازمیان آنها برای دریافت ۴۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل در استان معرفی شدند و یک واحد هم در مرحله کمیته بررسی قرار دارد.

براتی  ادامه داد: از مجموع این ۶ واحد صنعتی، ۵ واحد جهت تأمین سرمایه در گردش به مبلغ  ۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و یک واحد جهت تأمین سرمایه ثابت به مبلغ دو میلیارد ریال به بانک‌های مورد درخواست متقاضیان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه همچنین افزود: اعطای تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام با فرض اینکه این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند، تصویب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.