قدس آنلاین – گیلان – حسن شکری : رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف ۱۸۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج قاچاق فاسد در رشت خبر داد.

کشف بیش از ۱۸۸ تن برنج قاچاق فاسد در رشت‌

فرهاد فلاح‌کریمی با اشاره به کشف برنج قاچاق خارجی در این شهرستان گفت: کشف برنج فاسد قاچاق براساس گزارش‌های مردمی مبنی بر ورود و توزیع برنج صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنج مذکور تاریخ مصرف گذشته است، تصریح کرد: پلیس آگاهی گیلان با انجام اقدام‌های نامحسوس پلیسی توانست انبار نگهداری برنج‌های خارجی قاچاق را شناسایی کند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با تصریح بر اینکه ماموران پلیس آگاهی استان با رعایت مقررات و کسب مجوز قانونی وارد انبار مذکور شدند، یادآور شد: 188 تن و 250 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق فاسد از انبار مذکور کشف شد.

وی مکان انبار سوله مذکور را در یکی از محورهای خروجی شهرستان رشت عنوان کرد و گفت: تعداد زیادی کیسه‌های برنج فاقد علائم تجاری و تاریخ گذشته است.

فلاح‌کریمی ارزش تقریبی برنج مذکور را 7 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: با توقیف برنج‌های دپو شده، مالک انبار مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستارا نیز از کشف محموله 6 میلیاردی سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کشف این محموله در راستای مقابله با کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی صورت گرفته است.

رحیم مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: راننده 37 ساله خودروی حامل محموله مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.