۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 402715

معاون سابق باشگاه استقلال می‌گوید جواد نکونام مشکلی برای استقلالی شدن نداشت.

نکونام مشکلی برای حضور در استقلال نداشت!

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرد و در بیانیه اش نوشت نگذاشتند با پیراهن استقلال خداحافظی کند. جالب اینجاست که مظلومی چند روز قبل در مصاحبه ای گفته بود جواد نکونام را می خواست و او را برایش نگرفتند. این حرف مظلومی یعنی آنکه باشگاه استقلال در عدم جذب او مقصر بوده است.

بهرام امیری معاون نقل و انتقالات استقلال در فصل گذشته اما امروز در خبرورزشی دست به افشاگری جالبی زد و گفت: «با توجه به اراداتی که به شخصه به نکونام داشتم با او تماس گرفتم. این بازیکن کوچکترین مشکلی برای استقلالی شدن نداشت. نه رضایتنامه می خواست و نه چیزی. کاملا آماده بود که به استقلال برگردد. من مذاکرات را به مظلومی منتقل کردم و او هم خوشحال شد ولی چند روز بعد به من گفت دیگر در زمینه جذب نکونام اقدامی نکن! اینکه گفته اند نکونام را می خواستند و باشگاه نگرفت، به جرات می گویم باشگاه هیچ قصور و کوتاهی نکرد و نظر خود آقای مظلومی عوض شد!»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    مظلومی بی شهامت ترین ، ترسو و بزدل ترین مربی تاریخ فوتبال ایرانه ، با فرافکنی میخواد با انداختن تقصیر گردن این و آن ناکامی خود در استقلال را توجیه کنه ، درود بر شرف روشن که هیچ حرفی را ولو نادرست را میگوید