سخنگوی جبهه پیروان گفت: رئیس جمهور محترم باید بداند که با سخنرانی، مصاحبه و افشاگری نه دردی دوا خواهد شد و نه از فساد جلوگیری می شود بلکه مردم باید عملا ببینند که با متخلفین برخورد می‌شود.

روحانی با مصاحبه و افشاگری دردی دوا نمی‌کند/ مردم عمل می‌خواهند

به گزارش قدس آنلاین،سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با  مهر با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در رابطه با افشاگری تخلفات نهادهای غیردولتی اظهار کرد: هر دولتی باید بداند که مسئول کار خودش است و اگر دولت های قبلی تخلفاتی داشته اند باید پاسخگو باشند و این دولت هم که به مدت سه سال حقوق های نامتعارف را پرداخت کرده است باید پاسخ خودش را بدهد.

وی افزود: به هر حال نهادهایی در کشور وجود دارند که می توانند به تخلفات دولت و مسئولین قبلی بپردازند. وجود تخلفات گذشته مسئولیت را از دولت فعلی ساقط نمی کند بلکه دولت یازدهم باید به مسئولیت خودش عمل کرده و وعده هایی را که داده است را اجرایی و با مدیران متخلف برخورد کند.

سجادی با بیان اینکه موضوع حقوق های نجومی یک موضوع حیثیتی شده است، تاکید کرد:تکلیف این مساله هر چه سریعتر باید روشن شود. دولت فعلی ابزارهای لازم را دارد و باید بررسی های خود را در این زمینه انجام دهد و نهادهای دیگر از جمله قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور نیز می توانند به تخلفات گذشته بپردازند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: امروز مردم منتظر نتیجه این بررسی ها هستند و اگر در رابطه با مساله حقوق های نجومی فقط به فضاسازی های رسانه ای اکتفا شود و عملی صورت نگیرد به اعتماد مردم نسبت به مدیران خدشه وارد می کند.

وی ادامه داد: بررسی و رسیدگی به تخلفات خیلی موضوع سخت و حادی نیست یعنی اگر افرادی که حقوق های نامتعارف می گرفتند و قانونی هم بوده است، باید حقوق شان قطع شود و اگر غیرقانونی و خلاف بوده باید به بیت المال بازگردد و همچنین برخورد قضایی در رابطه با آنها صورت گیرد.

سجادی با بیان اینکه نوع مبارزه احمدی نژاد با فساد و تهدید به افشاگری هایش ایراد داشت، تصریح کرد: اگر دولت فعلی هم بخواهد با روش های ژورنالیستی، جوسازی و فضاسازی های بی فایده رسانه ای با فساد مبارزه کند به نوعی مشی دولت قبل را تکرار و از افکار عمومی سوءاستفاده کرده است و مردم هم آنقدر هوشمند هستند که متوجه این مسائل شوند و پاسخ مناسب بدهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: انتظاری که از رئیس جمهور می رود همان است که مقام معظم رهبری در خطبه های عید فطر فرمودند. دولت باید توصیه های رهبر انقلاب را سرمشق قرار دهد تا مردم به رای العین شاهد برخورد با متخلفین باشند. این انتظار را مردم از دولت دارند و فعالان سیاسی و احزاب هم باید این توقع را از دولت و نهادهای ذیربط داشته باشند.

سجادی تصریح کرد: رئیس جمهور محترم باید بداند که با سخنرانی، مصاحبه و افشاگری نه دردی دوا خواهد شد و نه از فساد جلوگیری می شود بلکه مردم باید عملا ببینند که با متخلفین برخورد صورت می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.