قدس آنلاین: رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از ثبت بیش از ۸۱ هزار تخلف سرعت غیرمجاز طی بهار امسال در دو محور استان خراسان رضوی خبر داد.

ثبت ۸۱ هزار تخلف سرعت فقط در دو محور خراسان رضوی

ابوالفضل حسینی عشرت آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت حیدریه و برعکس وجود دارد که طی سه ماهه امسال در مجموع 19 میلیون و 472 هزار و 46 وسیله نقلیه از مقابل این دوربین ها تردد داشته اند.
وی ادامه داد: طی سه ماهه امسال، 81 هزار و 542 تخلف سرعت غیرمجاز شامل 29 هزار و 264 تخلف سرعت لحظه ای و 52 هزار و 278 تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه ای از طریق این دوربین ها را 195 کیلومتر بر ساعت و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را 178 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.
به گفته وی، طی این مدت ميانگين سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه اي در محور قوچان، 125.9 کیلومتر در ساعت و ميانگين سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه اي در محور تربت حيدريه، 126.7 کیلومتر در ساعت بوده است.
حسینی عشرت آبادی افزود: طی این مدت ميانگين سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور قوچان، 125.5 کیلومتر در ساعت و ميانگين سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور تربت حيدريه، 125.3 کیلومتر در ساعت بوده است.
وی پرتخلف ترين ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت لحظه اي را ساعت 15 تا 16 و پرتخلف ترين ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت متوسط را ساعت 22 تا 23 اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.