جانشین مدیر منطقه ثامن عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی در یک مجموعه اقامتی ۴ طبقه با تلاش نیروهای آتش نشانی بدون خسارت جانی مهار شد.

آتش‌سوزی یک مجموعه اقامتی در مشهد مهار شد

حسن نجمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گزارش وقوع آتش سوزی یک مجموعه اقامتی واقع در محدوده خیابان نوغان به این سازمان اعلام شد.
نجمی افزود: پس از اطلاع از آتش‌سوزی، گروه عملیاتی اطفاء حریق از سه ایستگاه شماره ۱، ۲ و ۴۴ به محل حادثه اعزام شد و شعله های آتش که قسمت سیم‌کشی اصلی برق در طبقه همکف این مجموعه اقامتی را فرا گرفته بود را در کمترین زمان ممکن مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.
نجمی علت آتش سوزی را در دست بررسی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در اثر بروز این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و تنها دود ناشی از آتش‌سوزی از طریق سرویس پله‌ها، داکت های برق و کانال کولر بخشی از طبقه دوم و سوم را فرا گرفته بود که همین امر موجب محبوس شدن تعدادی از زائران در پشت بام و داخل سوئیت‌ها شده بود.
وی با اشاره به خطرات ناشی از استشمام دود و روند اطفای آتش سوزی افزود: دود ناشی از آتش سوزی، تهدیدی برای سلامت کارکنان و زائران محسوب می‌شد که توسط آتش نشانان در عملیاتی ضربتی و به موقع دودها تهویه و همزمان با بکارگیری نردبان ۳۲ متری، هفت نفر از افرادی که توسط تیم‌های امدادی و خودکار به پشت بام پناه برده بودند ، به سطح خیابان منتقل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.