معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، گفت: ‌ کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران دوره‌های تخصصی و تربیت کار‌شناس در یازده رشته مورد نیاز بسیج کشور را در بین طلاب و مبلغین حوزه علمیه برگزار می‌کند.

تربیت طلاب انقلابی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدکاظم بهرام، با اشاره به اعلام موجودیت کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های خواهران در اولین جلسه رسمی پس از امضای تفاهم نامه مشترک همکاری میان سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های تعریف شده برای کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران، اجرای دوره‌های تخصصی و تربیت کار‌شناس در ۱۱ رشته مورد نیاز بسیج، از بین طلاب و مبلغین حوزه علمیه هست. 

معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، افزود: دوره‌های تخصصی مورد نظر کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران، به منظور تربیت کار‌شناس آموزش، تربیت کار‌شناس ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تربیت کار‌شناس روایت‌گری دفاع مقدس، تربیت کار‌شناس ویژه تدریس حاکمیت دینی و مبانی انقلاب اسلامی، تربیت کار‌شناس هنر، تربیت کار‌شناس ورزش و... است که برخی از این دوره‌های تخصصی از جمله کار‌شناس هنر و کار‌شناس ورزش در نوع خود منحصر بفرد است، چرا که برای مثال تا کنون ما کار‌شناس رسمی ورزش از میان حوزویان نداشته‌ایم. 

وی گفت: در این دوره‌های تخصصی طلاب انقلابی تربیت و تحت آموزش قرار می گیرند و در اقشار مختلف بسیج کشور فعالیت خواهند داشت تا در ‌‌نهایت بسیج کشور از وجود طلاب انقلابی بهره‌های لازم را برده و طلاب انقلابی نیز در راستای معرفت دینی و تربیت انقلابی، به ایفای نقش بپردازند. 

حجت الاسلام بهرام در خصوص اعضای کمیته کار‌شناسی شورای عالی بسیج حوزه‌های علمیه خواهران نیز گفت: شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این کمیته حضور دارند که از جمله آنان می‌توان به فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، چند تن از معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، همچنین رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور و بنده به عنوان معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون، اشاره کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.