قدس ‌آنلاین- بیرجند- حمید قربانی: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج امروزه به عنوان یکی از نعمت‌های ماندگار این حکومت ولایی توانسته نقش خود را بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب در تمام عرصه‌ها به خوبی ایفا کند.

بسیج  از نعمت های ماندگار حکومت ولایی بعدازگذشت۳۷ سال از انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید هاشم غیاثی در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان جنوبی،با تاکید بر اینکه نباید بسیج را تنها در کنار سازمان‌ها ببینیم، گفت: با حضور بسیجیان می‌شود ادعا کرد فضای ادارات فضای پاکی است و سلامت اداری در آن جاری است.

وی تصریح کرد:بسیج امروزه به عنوان یکی از نعمت‌های ماندگار این حکومت ولایی توانسته نقش خود را بعد از گذشت 37 سال از انقلاب در تمام عرصه‌ها به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بسیج مولود امام و انقلاب است، گفت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد بیشتر پی به تدبیر حکیمانه امام (ره) در تشکیل اقشار مختلف بسیج می‌بریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم در تمام مواقعی که نیاز انقلاب و نظام بوده در تمام صحنه‌ها مشارکت داشتند افزود: بخش عمده‌ای از این مردم نیز در ساختار بسیج و به صورت مشخصی سازماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان کانون بیداری جهان در نقطه امنی قرار دارد، تصریح کرد: به برکت بسیج امروزه انقلاب اسلامی توانسته بعد از گذشت 37 سال از انقلاب در تمام عرصه‌ها و به ویژه در عرصه دفاعی و امنیتی موفق باشد.

غیاثی با تاکید بر اینکه نباید بسیج را تنها در کنار سازمان‌ها ببینیم بلکه باید بسیج را در دل سازمان‌ها، مساجد و جامعه ببینیم گفت: با حضور بسیجیان می‌شود ادعا کرد فضای ادارات فضای پاکی است و سلامت اداری در آن جاری است.

وی تاکید کرد: نباید نقش بسیج را در امنیت نظام نادیده گرفت، همان طور که نقش بسیج در دوران دفاع مقدس هرگز به فراموشی سپرده نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شکل‌گیری اقشار یکی از اهداف تشکیل بسیج بوده است، یادآور شد: امروز در سراسر کشور 22 قشر پویا و با نشاط بسیج داریم که توانسته‌اند در تمام زمینه‌ها موفق باشند.

غیاثی با تاکید بر موضوع تکریم ارباب‌رجوع به عنوان معروف که باید در ادارات نهادینه شود تصریح کرد: اشاعه فرهنگ تکریم ارباب‌رجوع باید در ادارات توسط کارمندان بسیجی انجام شود بر این اساس بسیجیان باید تلاش کنند با اخلاص در راستای رضایتمندی ارباب‌رجوع و عمل کردن به تکالیف خود در ادارات گام بردارند.

وی با بیان اینکه در تحقق شعار سال باید به تحول در نظام اسلامی توجه شود، ابراز امیدواری کرد تا تمام بسیجیان در راستای افزایش بهره‌وری گام بردارند تا بتوانیم نظام جامعی در ادارات مستقر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.