قدس آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری راهی جز تقویت شرکت های دانش بنیان نداریم.

شرکت های دانش بنیان مورد حمایت واقع می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در حاشیه بازدید اعضای این کمیسیون از پارک علم و فناوری خراسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان انتظاراتی که از این مجموعه داشتیم فراهم بود و در مجلس دهم هم در جهت قانون گذاری ای به منظور تسهیل فعالیت های شرکت های دانش بنیان بیشتر کار می شود.
وی بیان کرد: آئین نامه ها باید به گونه ای باشد که مشارکت در ریسک پذیری شرکت های دانش بنیان افزایش یابد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس قانون باید بودجه پژوهشی کشور از یک درصد کل بودجه کمتر نباشد و راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و در این مسیر راهی جز حمایت از شرکت های دانش بنیان وجود ندارد و دولت هم باید در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد.
زاهدی گفت: بودجه پژوهشی نباید کاهش یابد و باید به صورت 100 درصدی در جهت رفع نیازهای کشور در این حوزه برطرف شود.
سیدحسن علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان هم گفت: در این بازدید میزبان رئیس و اعضای 30 نفره کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بودیم.
وی افزود: خواسته ما از مجلس دهم و دولت یازدهم تصویب و اجرای مصوباتی درجهت حمایت از شرکت های دانش بنیان است تا با پشتوانه مطلوبی بتوانند به فعالیت هایشان بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.