قدس آنلاین: مسئولان استانی و فرماندهان ارتش از مادر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در بیمارستان ۵۵۰ خانواده ارتش صبح امروز در مشهد عیادت کردند.

عیادت مسئولان استانی از مادر شهید صیاد شیرازی در بیمارستان ۵۵۰ خانواده ارتش

به گزارش قدس آنلاین، مشاور استاندار خراسان رضوی، مسئولان استانی و فرماندهان ارتش از مادر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در بیمارستان ۵۵۰ خانواده ارتش صبح امروز در مشهد عیادت کردند.
این دیدار توسط فرماندهان ارتش مستقر در مشهد، مشاور استاندار در امور ایثارگران و  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با مادر سپهبدشهید علی صیاد شیرازی در بیمارستان ۵۵۰ خانواده ارتش انجام شد.
در این دیدار صمیمی ارشد نظامی و  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادر شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: این مادر بزرگوار مادر همه ارتشیان بوده و علاقه خاصی به لباس نظامی داشته و شهید صیاد شیزاری را برای کلیه ارتشیان از ابعاد نظامی، معنوی، شخصیتی، اخلاقی، علمی، تعهد، پارسایی، سخت کوشی و ولایت مداری برای همه یک الگو بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی گفت: شهید صیاد شیرازی در آخرین یادداشت‌های خود یادآور شده بود که  بزرگترین نعمتی که خدا در دنیا به مردم ایران بخصوص ارتشیان سلحشور عنایت فرموده نعمت ولایت است.
شایان ذکر است که شهربانو شجاع مادر شهید صیاد شیرازی به علت عارضه ریوی از یک هفته قبل در بیمارستان ۵۵۰ ارتش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
شهید صیاد شیرازی در تاریخ بیست و یکم قروردین ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل منزل خود هنگام خروج و حرکت به محل خدمت به دست منافین کور دل به شهادت رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.