۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
کد خبر: 403718

قدس: با هوشیاری پلیس بینالود فردی که در پوشش مأمور شرکت الیت مبالغی را از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

مأمور قلابی الیت دستگیر شد!

فرمانده انتظامی بینالود با اعلام این خبر گفت: یکی از تیم‌های گشت کلانتری شاندیز هنگام گشت در حوزه استحفاظی به فردی که مدتی قبل از شرکت الیت به علت تخلفاتی اخراج شده و در لباس مأمور الیت مشغول اخذ مبالغی از شهروندان بود مشکوک شده و او را برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ عباس نظافتی افزود: این فرد که 9 سابقه کیفری در پرونده خود دارد و مدتی قبل به علت تخلفاتی از این شرکت اخراج شده بود، در اعترافات خود عنوان کرد پس از اخراج از عودت البسه و تجهیزات در اختیارش به شرکت خودداری و طی دو روز گذشته از آن‌ها سوءاستفاده کرده است.

وی ادامه داد: این فرد به افرادی که اعتبار الیت آن‌ها تمام شده بوده رسید اتمام شارژ را تحویل و پس از اخذ وجوه از انتقال آن به حساب شرکت خودداری و رسید دریافت وجه را نیز به شهروندان ارایه نمی‌کرده است.

سرهنگ نظافتی خاطرنشان کرد: مأموران الیت موظند در قبال اخذ وجه رسید پرداخت کرده و پس از آن نیز پیامک رسید وجه باید به تلفن همراه فرد ارسال شود، در غیر این صورت مراتب تخلفات را به شرکت مربوط و یا پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.