قدس آنلاین/ ایلام: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: بنیاد برکت ۲۵ میلیارد ريال برای ساخت پارکینگ بزرگ شهر مهران هزینه می کند.

مشارکت بنیاد برکت در ساخت پارکینگ بزرگ مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمد مخبر در حاشیه بازدید از پارکینگ های سطح شهر مهران با بیان اینکه این ستاد به صورت مشارکتی با استانداری ایلام 50 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت پارکینگ های ویژه زائران اربعین حسینی در مهران هزینه می کند، اظهارداشت: 25 میلیارد ریال از این میزان اعتبار از سوی بنیاد برکت و مابقی آن نیز از محل اعتبارات استانداری ایلام تامین و اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای ساماندهی پارکینگ های سطح شهر مهران و ایجاد زیر ساخت های آب، برق، سایه بان، امکانات رفاهی و دیگر نیازمندی های مربوط به موضوع زیرساخت ها در این شهر مرزی هزینه خواهد شد، افزود: هدف از اختصاص و هزینه شدن این میزان اعتبار، ایجاد رفاه برای زائران عتبات عالیات بویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هدف این ستاد را محرومیت زدایی دانست و تأکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بدنبال محرومیت زدایی از غرب کشور است و به همین منظور در استان های غربی کشور سرمایه گذاری هایی در بخش های مختلف انجام می دهد.

گفتنی است در ایام اربعین سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر از مرز بین المللی مهران عازم عتبات عالیات و شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی شدند که نیاز این شهر مرزی به احداث پارکینگ را بیش از پیش جلوه می دهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.