قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ بر این اساس در طرح یک فنجان دانایی مربیان مرکز فرهنگی هنری بن بر آنند تا هر بار با معرفی و نقد یک کتاب در ارگانهای مختلف این شهرستان حضور پیدا کنند و با اجرای بخشی از فعالیتهای کتابخانه ای پرسنل آن ارگان  را با فعالیتهای کانون آشنا کنند.

مرکز بن با اجرای طرح (یک فنجان دانایی) اولین جوانه های تعامل میان سازمانی خود را در فرمانداری این شهرستان به ثمر رساند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تعامل بیشتر میان سازمانی، مرکز فرهنگی هنری بن با اجرای طرح (یک فنجان دانایی)اولین پیوند ارتباطی خود را با فرمانداری شهرستان بن آغاز کرد.

بر این اساس در طرح یک فنجان دانایی مربیان مرکز فرهنگی هنری بن بر آنند تا هر بار با معرفی و نقد یک کتاب در ارگانهای مختلف این شهرستان حضور پیدا کنند و با اجرای بخشی از فعالیتهای کتابخانه ای پرسنل آن ارگان  را با فعالیتهای کانون آشنا کنند.

 معرفی کتاب "راز باغ متروک نوشته ی محمود بر آبادی" اولین کتابی است که با اجرای این طرح در دفتر فرماندار این شهرستان معرفی و نقد شد.

آشنایی با فعالیتهای کانون و اهداف کانون پرورش فکری ، تر غیب و تشویق به مطالعه بیشتر و آشنایی اعضاء نوجوان با مسئولین کتاب خوان از جمله اهداف این طرح محسوب می شود.

قرار است این نشست ها هر ماه با حضور مسوولان شهرستانی در مرکز فرهنگی هنری بن و هر بار با معرفی یک کتاب برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.