نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تشدید محاصره شهر الخلیل واقع در کرانه باختری تاکید کرد که ساخت دیوار امنیتی در امتداد منطقه جنوبی این شهر امری حیاتی است.

اشتیاق نتانیاهو به ساخت دیوار امنیتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم شب گذشته از منطقه دیوار امنیتی واقع در جنوب جبل الخلیل و گذرگاه ترقومیا بازدید کرد.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ، گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی، آوی دیختر رئیس کمیته امور خارجه و امنیت پارلمان و گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش، نتانیاهو را در این بازدید همراهی می کردند.

نتانیاهو همچنین طی سخنانی تصریح کرد که دیوار امنیتی در امتداد این منطقه با هدف جلوگیری از نفوذ «تروریست ها» و مهاجران غیر قانونی به شهرهای اسرائیلی احداث می شود و این طرح که امنیت اسرائیل و سلامت شهروندان آن را تعیین می کند، امری حیاتی است.

این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته تجمع همبستگی آمیز با ساکنان محاصره شده الخلیل برگزار کرد و در جریان آن شیخ خضر حبیب از رهبران این جنبش طی سخنانی تاکید کرد که غزه با وجود محاصره و درد و رنج هایی که دارد اما برادران مبارز و مقاوم در الخلیل را که از سوی صهیونیست ها محاصره شده اند، فراموش نمی کند.

وی اظهار داشت: غزه و الخلیل وارد یک نبرد واحد برای مقابله با طرح صهیونیستی که ملت ما را هدف قرار داده است، شده اند.

شیخ حبیب افزود: ما به آنها (صهیونیست ها) می گوئیم که شما می توانید الخلیل را محاصره کرده، خانه ها را تخریب و جوانان ما را بازداشت کنید اما با تمام این قدرت و توانایی خود هرگز نمی توانید اراده ما و هیبت مقاومت را بشکنید و پیروزی بر طرح صهیونیستی در راه است.

وی در ادامه از جهانیان خواست تا به مسئولیت خود در قبال ملت فلسطین عمل کنند و از نهادهای حقوقی خواست تا جنایت هایی که رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین مرتکب می شود، محکوم کنند.

یورش گسترده اشغالگران صهیونیست به نابلس

اشغالگران صهیونیست بامداد امروز پنج شنبه به شهرک کفرقلیل واقع در جنوب نابلس حمله کردند.

نظامیان اسرائیلی در جریان این حمله به ده ها باب خانه فلسطینی که بخش اعظم آنها تحت تملک آزاده ها بود، یورش بردند.

این منابع خاطرنشان ساختند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس پس از یورش به این خانه ها با استفاده از سگ های پلیسی، دست به بازرسی این خانه ها زده و خسارت های سنگینی به آنها وارد کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.