یک روزنامه آمریکایی نوشت در صورتی‌که «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شود، آمریکایی‌ها باید وقوع یک کودتای نظامی در کشورشان را محتمل بدانند.

ترامپ با خود کودتای نظامی به همراه می آورد!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز، روز چهارشنبه در مقاله‌ای به سناریوها بعد از پیروزی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پرداخت و نوشت: در صورت پیروزی دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری، احتمال اینکه ایالات متحده شاهد یک کودتای نظامی باشد، بسیار زیاد است.
ابن روزنامه آمریکایی خاطرنشان کرد، آمریکایی‌ها که شاهد کودتای نافرجام اخیر در ترکیه بودند و به عنوان یک داستان سیاست خارجی به این واقعه می‌نگریستند، واجب است بدانند که احتمال وقوع رخدادهای مشابهی، که کشور را بی‌ثبات می‌کند، در صورت پیروزی ترامپ مسأله‌ای غیرواقعی و خیالی نیست.
لس‌آنجلس تایمز افزود: تلاش کنید حالتی را تصور کنید که ترامپ نظامیان‌مان را به انجام کاری احمقانه یا غیرقانونی و یا غیرمعقول دستور دهد، در این‌صورت آن دسته از نظامیانی، که به رعایت قانون اساسی و اطاعت از دولت مدنی قسم خورده‌اند، مجبور می‌شوند بین پایبندی به قانون و محقق ساختن اراده و خواسته کسی، که با بی‌احترامی کامل با قانون برخورد می‌کند، یکی را انتخاب کنند.
در پایان این مقاله آمده است: احتمال اینکه نظامیان آمریکا در چنین شرایطی بر گزینه اول متمرکز شوند، زیاد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.