قدس آنلاین - ایلام: رئیس جدید محیط زیست شهرستان دهلران با حکم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام منصوب شد.

انتصاب رئیس جدید محیط زیست دهلران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در جلسه تودیع و معارف رؤسای قدیم و جدید محیط زیست دهلران با بیان اینکه امروز با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شاهد اقدام های خوبی در حوزه محیط زیست هستیم، گفت: جهت رفع مشکلات محیط زیستی، امید است همه دستگاه های اجرایی و مردم با این اداره کل همکاری ویژه داشته باشند.

مازیار سلیمان نژاد با اشاره به اینکه دهلران یکی از شهرستان های مهم به لحاظ گردشگری و توریستی در استان ایلام است، اظهارداشت: با وجود جاذبه های گردشگری که در دهلران وجود دارد، مردم می توانند از این مواهب طبیعی خدادادی به نحو احسن استفاده کنند.

فرماندار دهلران نیز در این جلسه با بیان اینکه حفظ محیط زیست وظیفه ای شرعی، ملی و همگانی است و حفظ و حراست از آن وظیفه همه آحاد مردم می باشد که با تعامل و همکاری بین مردم می توان از محیط زیست به نحو احسن نگهداری کرد، گفت: عزم فرمانداری دهلران برای حل مشکلات محیط زیستی شهرستان جدی است و امیدوارم در راستای اهداف عالی محیط زیست بتوان قدمهای بلندی برداشت.

امیدعلی سبزی یادآور شد: جا دارد که از زحمات آقای شادیوند رئیس سابق محیط زیست شهرستان تشکر نمایم و برای آقای نصوری رئیس جدید این اداره نیز آرزوی موفقیت را دارم.

گفتنی است در پایان این جلسه که با حضور مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست استان و فرماندار دهلران در فرمانداری دهلران برگزار گردید، علیرضا نصوری به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران منصوب و از خدمات کیانوش شادیوند تقدیر بعمل آمد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.