قدس ‌آنلاین- بیرجند: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان باید برای بازاریابی هزینه کنند گفت: تولیدکنندگان واحدهای صنعتی خراسان جنوبی باید بازارهای خارج از استان را هدف بگیرند.

تولیدکنندگان واحدهای صنعتی خراسان جنوبی باید بازارهای خارج از استان را هدف بگیرند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، داوود شهرکی صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اظهار داشت: واحدهای تولیدی برای رفع مشکل خود باید با جدیت وارد عمل شوند تا مشکل آنها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید در این راستا پیگیری‌ها بیشتر شود افزود: در این صورت امید بیشتری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی وجود خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نبود بازار فروش برخی محصولات تولیدی در استان بیان کرد: باید واحدهای تولیدی به سمت بازار فروش خارج از استان بروند.

شهرکی با اشاره به اینکه  تولیدکنندگان باید در راستای بازاریابی هزینه کنند تصریح کرد: همچنین باید برای فروش بیشتر بازارهای خارج از استان را هدف بگیرند.

وی با اشاره به مشکلات کارخانه‌های بازدید شده خاطرنشان کرد: این کارخانه‌ها بدهی بانکی دارند که با رایزنی‌های انجام شده مشکل آنها قابل بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به تسهیلات بانکی برای این واحدها یادآور شد: بانک‌ها نیز آمادگی کمک به این کارخانه ها را اعلام کردند.

شهرکی اظهار داشت: تمامی مدیران واحدهای تولیدی باید تلاش کنند تا واحدهای تولیدی از این بحران عبور کرده  و یک فضای مناسب برای تولید داشته باشند تا مبادا یک واحد از چرخه تولید خارج شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی  نیز در این جلسه یادآور شد: 40 درصد از واحدها در شرکت‌ها و نواحی صنعتی هستند مشکلات برخی از این واحدها شامل بدهی معوق و سرمایه در گردش است.

عباس جرجانی افزود: این سرمایه قرار است از طریق سامانه بهین‌یاب دنبال شود واحدهای تولیدی می‌توانند مدارک خود را در این سامانه ارائه دهند بعد از این که اعتبار مورد نیاز  تزریق شود واحدهای صنعتی متحول می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.