قدس آنلاین / سوادکوه / حسین احمدی : مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: گازرسانی به منطقه بسیار سخت و صعب العبور سوادکوه با همت و کار و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد و ۱۲ پیمانکار نیز برای تسریع در روند اجرای پروژه انتخاب شده اند.

گازرسانی به منطقه صعب العبور سوادکوه با فعالیت ۱۲ پیمانکار

محمد اسماعیل ابراهیم زاده  در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام منطقه سوادکوه افزود: در حال حاضر  8/66 درصد خانوارهای روستایی منطقه سوادکوه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر پروژه گازرسانی به 29 روستای شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر 1700 خانوار در دست اجراست که با گازرسانی به این روستاها، 38 درصد خانوارها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه شمالی پروژه گازرسانی به 23 روستای دهستان لفور با جمعیتی بالغ بر 1480 خانوار روستایی در دست اجرا می باشد، خاطر نشان کرد: با گازدار شدن روستاهای این شهرستان 100 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ابراهیم زاده در خصوص گازرسانی به 11 روستای بخش راستوپی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، 544 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی در خصوص گازرسانی به 16 روستای بخش دهستان کسلیان شهرستان سوادکوه اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، یکهزار و 242 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در خصوص گازرسانی به شهر آلاشت و روستاهای بخش دهستان ولوپی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی برای خط تغذیه فازهای 1 و 3 پیمانکار انتخاب شده و در حال اجرای شبکه گذاری می باشد.

ابرراهیم زاده خاطرنشان کرد: پیمانکاران گاز بدون تعطیلی مشغول اجرای پروژه های گازرسانی در منطقه می باشند و با توجه به زمان و شرایط پیمان نسبت به بهره برداری پروژه ها اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.