بعد از گذشته ۳۴ روز از محاصره منطقه الدراز واقع در شمال غرب منامه، مقامات بحرین با قطع اینترنت در این منطقه ارتباط آن را با دنیای بیرون قطع کردند.

محاصره ۳۴ روزه ۲۰ هزار هوادار «شیخ عیسی قاسم» + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، 20 هزار تن از ساکنان منطقه الدراز واقع در شمال غرب منامه پایتخت بحرین و زادگاه شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته این کشور در محاصره نیروهای آل خلیفه قرار دارند.

روزنامه الوسط، بحرین در تماس با برخی از اهالی منطقه الدراز نوشت که اهالی این منطقه به دلیل بازرسی‌های سختگیرانه نیروهای امنیتی با دشواری می‌توانند به منازل خود بروند.

همچنین تعدادی از اهالی به الوسط، گفتند که نیروهای امنیتی 6 شهروند را در منطقه الدراز بازداشت کردند و به این ترتیب تعداد بازداشت شده‌ها در یک هفته گذشته به 15 نفر رسید.

همچنین افراد برای دیدار با خانواده‌های خود در این منطقه نیز با مشکل مواجه می‌شوند و اجازه این کار را ندارند. کارمندانی  که در این منطقه کار می‌کنند می‌گویند، از 11 ورودی این منطقه 9 ورودی آن بسته شده و تنها دو ورودی باز است. این اقدام موجب شده تا صف‌های طولانی خودروها در این مسیر ایجاد شود و با توجه به موج گرمای شدید در روزهای اخیر شهروندان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

اهالی منطقه الدراز می‌گویند که اینترنت روزانه از ساعت 19 قطع می شود و تا ساعت 2 بامداد این قطعی ادامه دارد. این افراد تاکید می‌کنند شرکت‌های ارائه دهند خدمات اینترنت با این حال که هزینه اینترنت این ساعت‌ها را دریافت می‌کنند ولی باز هم خدمتی ارائه نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش، قطع اینترنت در این ساعت شبانه روز فعالیت اجتماعی شهروندان را به صورت کامل مختل می‌کند و مغازه‌ها نیز نمی توانند به دلیل قطع اینترنت خدماتی به مشتری‌ها ارائه بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.