قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : رئیس شورای شهر ساری از تامین نشدن اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت در سفر به مازندران برای تکمیل کارخانه زباله‌ سوز ساری خبر داد.

اعتبار نیروگاه زباله ‌سوز ساری تامین نشد

علیجان شمشیربند در جلسه علنی شورای شهر ساری که با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: با وجود وعده‌های دولت در سفر به مازدران، متاسفانه هنوز این اعتبار در اختیار شهرداری ساری قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالانه 140 میلیارد ريال برای انتقال زباله ساری به منطقه بالادست هزینه میشود که با تخصیص این اعتبار، این مبلغ برای توسعه شهری اختصاص مییابد.

رئیس شورای شهر ساری با اعلام اینکه کمیسیون ماده پنج باید با ریاست استاندار مازندران تشکیل شود، اضافه نمود: به دلیل عدم حضور استاندار در جلسات، این کمیسیون عملاً تعطیل بوده و تعطیلی این کمیسیون، نارضایتی مردمی را بدنبال دارد.

شمشیربند با بیان اینکه فاز نخست پارک ملل به خوبی احداث گردید، گفت: برای این پارک پرونده قطوری در دادگستری تشکیل شد و سبب تعطیلی فازهای بعدی این پروژه گردید و تاکنون دلیلی و اسنادی برای تعطیلی اجرای فاز دوم نیز وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.