قدس آنلاین: مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت : برای صادرات پلاسما از مشهد به آلمان با حضور کارشناسان این کشور موفق به دریافت تاییدیه شدیم و می‌توانیم صادرکننده پلاسما جهت دریافت داروهای ارزان‌تر باشیم.

صادرات پلاسما از مشهد به آلمان تایید شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: در سال‌های گذشته واردات فرآورده‌های خونی به کشور را داشتیم و مشکلات فراوانی را برای هموطنان‌مان به وجود آورد این در حال است که فرآورده‌های خونی موجود در کشور به دلیل رعایت موازین اسلامی سالم‌تر از دیگر کشورها است و دادستانی آماده هرگونه کمک به سازمان انتقال خون استان درباره تولید خون است.
وی افزود: سازمان انتقال خون سیستمی بین المللی داشته و ما برای صادرات پلاسما از مشهد به آلمان با حضور کارشناسان این کشور موفق به دریافت تاییدیه شدیم و می‌توانیم صادرکننده پلاسما جهت دریافت داروهای ارزان‌تر باشیم.
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی بیان کرد: با حمایت‌های دادستانی و استانداری موفق به دریافت تاییدیه شدیم  و با توجه به مشکلات بودجه‌ای کارکنان این سازمان وضعیت زندگی مناسبی ندارند و این در حالی است که 35 درصد دریافت خون در ساعات اضافه کاری کارکنان صورت می‌گیرد که به دلیل کاهش انگیزه آنان ممکن است کاهش یابد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.