عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر جسارتی به حریم شیخ عیسی قاسم صورت گیرد، نتیجه‌اش تسریع در شکست و سقوط آل خلیفه در بحرین خواهد بود.

  تسریع در سقوط آل خلیفه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدام رژیم آل خلیفه علیه آیت‌الله عیسی قاسم، اظهار کرد: جنایات آل خلیفه در بحرین تداوم جنایات آل سعود در حجاز است.

وی افزود: آل خلیفه بدون اتکا به انگلیسیها و امریکاییها در کشور بحرین و نیز بدون حمایت آل سعود، جرأت محاکمه علمای شیعه را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به واکنش مردم نسبت به محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم اشاره و تصریح کرد: اگر جسارتی، ولو نمادین به حریم شیخ عیسی قاسم صورت گیرد، به طور قطع به دنبال این محاکمه بحرانی سخت و شکننده ایجاد خواهد شد که نتیجه‌اش تسریع در شکست و سقوط آل خلیفه در بحرین است.

کریمی‌قدوسی، قیام بحرین را قیام مبتنی بر تفکر اسلام ناب و با رهبری علمای شیعه دانست.

وی به نقش عربستان در جنایات آل خلیفه در بحرین اشاره و تصریح کرد: طراحی محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم و دستگیری علمای شیعه و سلب تابعیت مردم بحرین، توسط آل سعود انجام می‌شود که این موضوع خشم ملتهای بیدار منطقه را برانگیخته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.