قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث اشتغال تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به ازای هر نفر پرداخت می شود.

تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی اشتغال اعطا می شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان  در حاشیه بازدید وزیر کشور و هیئت همراه از پارک علم و فناوری خراسان، اظهار کرد: بیش از هزار در دارای شناسنامه در خراسان رضوی شناسایی شدند و متاسفانه نتوانستیم خواسته های آنها را اجابت کنیم.
وی افزود: پروژه های روستایی و مناطق محروم با مشارکت روستائیان منطقه و حمایت های معاون روستایی معاون اول رئیس جمهور قابل تحقق است و در این باره اعتبارات 20 میلیارد تومانی اختصاص می یابد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بسیاری از واحدها در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به تولید انبوه برسند، خاطرنشان کرد: به دنبال توسعه فعالیت ها هستیم و در جهت حل مشکلات گمرکی واحدهای تولیدی هم اقداماتی شده و گمرک همکاری لازم را دارد.
رشیدیان با اشاره به حمایت های صندوق کارآفرینی و امید، تصریح کرد: این صندوق در بحث اشتغال به ازای هر نفر 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا می کند و آماده همکاری با محققان در جهت اجرای پروژه هایشان است.
وی تاکید کرد: تعدادی واحد تعطیل در استن وجود دارد که دیگر کارایی ندارند و راه اندازی مجددشان هم مفید فایده نیست و این ساختمان ها در اختیار گروه های دیگر قرار می گیرد تا شاهد تولیدات انبوه باشیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات مدیریت اجرایی چفت کردن مجموعه ها به یکدیگر است و امیدواریم با حمایت دولت تمامی دستگاه ها و مجموعه های تولیدی و صنعتی رونق گرفته و فعال تر از گذشته بشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.