قدس آنلاین/ بیرجند : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی جایگاه توزیع برق دراستان از نظر کمیت را خوب ارزیابی کرد و گفت: این شرکت از نظر کیفیت نیز در حال حرکت به سمت ارتقاء کیفیت توزیع نیروی برق و ایجاد روشنایی پایدار است.

کیفیت توزیع نیروی برق و ایجاد روشنایی پایدار در خراسان جنوبی گسترش می یابد

مهندس محمد ابراهیم شرکاء درگفت وگو با قدس آنلاین  در بیرجند اظهارداشت: برای ارتقای کیفیت توزیع برق در استان بیشتر اقدامات در حوزه های اصلاح شبکه و تعمیر انجام می شود.

وی گفت: برق مورد نیاز ساکنان 14 روستا که از شبکه اصلی انتقال برق فاصله دارند با استفاده از انرژی خورشیدی تامین می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: تامین برق دو روستای دیگر در این استان به وسیله انرژی خورشیدی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در استان به همه روستاهای بالای 10 خانوار برق رسانی شد و روستاهای زیر 10 خانوار جمعیتی ثابت ندارند و ساکنان آن دایم در حال تغییر مکان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: 100 درصد جمعیت شهری وهمچنین 99.5 درصد جمعیت روستایی استان از انرژی الکتریکی بهره مند هستند.

شرکاء افزود: با وجود تنگناهای موجود به ویژه در زمینه امور مالی و نقدینگی این شرکت تاکنون توانسته خدمات خود را به مشترکان به خوبی ارایه دهد.

وی گفت: تاکنون بر اساس برخی شاخص هایی که در ارزیابی های حوزه برق در سطح کشور به کار گرفته می شود نظیر شاخص خاموشی در وضعیت خوبی قرار داریم و از سوی مشترکان گلایه و شکایت جدی از نوبت های خاموشی و نوسان برق در استان وجود نداشته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.