شهردار منطقه ثامن از آغاز هفتمین دوره المپیاد ورزشی محلات این منطقه خبرداد.

آغاز هفتمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن، حمید ضمیری با بیان اینکه هفتمین دوره المپیاد ورزشی محلات منطقه ثامن فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، اظهارداشت: این مسابقات با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ایجاد شادابی و نشاط شهروندان و همچنین ترویج برخی از بازی های بومی محلی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات والیبال این دوره از المیپاد ورزشی، گفت: برخی رشته ها از قبیل فوتسال و بسکتبال از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
ضمیری در ادامه تصریح کرد: برخی از مسابقات از قبیل «دارت» و «آمادگی جسمانی» تنها در سطح منطقه و برخی دیگر مثل «هندبال» ، «دو و میدانی» و «تکواندو» صرفا در سطح شهری برگزار می‌شوند؛ این در حالی است که در سایر رشته ها نفرات برتر مسابقات محلات به مسابقاتی که در سطح شهر برگزار می‌شوند، معرفی می‌گردند.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، آقایان در 14 رشته و بانوان در 12 رشته مختلف به رقابت می‌پردازند، افزود: امسال شاهد حضور پررنگ‌تر و استقبال بهتری از هم شهری های عزیز در این دوره از المپیاد هستیم و پیش‌بینی می‌شود استقبال بانوان نسبت به دوره های قبل مضاعف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.