نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر شهدا جز حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی و در راس آن جایگاه ولایت فقیه نبود که امروز اساس جمهوری اسلامی است و ما باید ادامه دهنده این مسیر باشیم.

نماینده مجلس: مسیر شهدا حفظ اسلام و جایگاه ولایت فقیه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم یادواره پدران آسمانی اداره کل امور مالیاتی استان که به مناسبت تجلیل از پدران و فرزندان معظم شاهد شاغل در این اداره کل برگزار شد افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از استحکام و بالندگی، پویایی و اقتدار خاصی در منطقه برخوردار شده است.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهیدان بعد از گذشت 30 و چند سال از شهادت این عزیزان جای تقدیر دارد، این اجر و ثواب برای شماست که با برگزاری این یادواره، یاد شهدا را گرامی می دارید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: این ستاره های درخشان در تاریخ انقلاب درخشیدند که به واسطه نورشان مسیر را به ما نشان دهند و ما باید این مسیر را استمرار ببخشیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی با اشاره به وصیت نامه های شهدا افزود: سرفصل تمامی وصیت نامه های شهدا این بود که ما به فرمان امام راحل در میدان جنگ حاضر شدیم و افتخار می کنیم خونمان را برای بقای انقلاب نثار کردیم.
وی خاطرنشان کرد: شهدا در زمان حیات خود به امام راحل اقتدا کردند و ما نیز باید امروز به امام خامنه ای رهبری شجاع و دلیر که پشت قدرت های جهانی را به لرزه درآورده است اقتدا کنیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.