قدس آنلاین/ بیرجن: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: علیرغم کمبود اعتبارات و کاهش درآمدهای شرکت ولی خدمات به بهترین نحو به مردم ارائه می شود وتاکنون و مشکلات ناشی از کمبود بودجه به مردم منتقل نشده است.

خدمات صنعت برق به بهترین شکل به مردم ارائه می شود

محمد ابراهیم شرکاء در آئین تکریم ومعارفه مدیر توزیع برق شهرستان درمیان ، با اشاره به اینکه جابجایی ها در جهت رشد و ارتقاء مدیران انجام می پذیرد اظهارداشت:تمام تلاش ما این است تا بتوانیم تا با بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره وری، برق پایدار و مطمئن در اختیار مردم و مشترکان قرار دهیم.

وی بااشاره به کمبوداعتبارات وکاهش درآمدهای شرکت گفت: با تلاش همکاران شاخص های تعریف شده از سمت توانیر مانند تلفات و نرخ خاموشی بسیار بهبود یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید براینکه سیاست شرکت ما احترام به مردم و ارباب رجوع است اظهارداشت: ارائه خدمات مطلوب سرلوحه کار ما است.

شرکاء بیان کرد: در این موقعیت توسعه خط گرم و تهیه تجهیزات لازم جهت بهبود آن در راستای فعالیتهای شرکت تامین شده است.

تلاش مضاعف برای کاهش تلفات در شبکه های توزیع برق شهرستان درمیان

مدیرسابق  توزیع برق شهرستان درمیان هم گفت: این مدیریت با توجه به وسعت 5797 کیلومتری این شهرستان در حوزه  4 شهرستان  در حال ارائه خدمات به مشترکین می باشد.

هادی گنجی زاده بیان کرد: شبکه توزیع برق شهرستان شامل 916 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 423 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 631 دستگاه ترانس است.

وی گفت:از تعداد 20 هزار و 598 مشترک این شهرستان 87 درصد مشترکین خانگی، 4 درصد تجاری ، 3 درصد صنعتی، 1.5 درصد کشاورزی و 4.5 درصد عمومی می باشد.

 مدیرسابق توزیع برق شهرستان درمیان  اظهارداشت:  این مدیریت با 32 نفر نیرو به صورت رسمی ، پیمانی و حجمی مشغول ارائه خدمات به مردم است.

گنجی زاده افزود: در سال 93 تلفات در شبکه توزیع برق شهرستان 9 درصد بوده که به همت و تلاش کارکنان برق شهرستان و توجه مدیران در حوزه ستادی در خصوص اعتبارات این عدد در سال گذشته به 8.5 درصد رسیده  و در ابتدای سال 95 نیز به 8.2 کاهش یافته  است.

مدیرسابق توزیع برق شهرستان درمیان  ابراز امیدواری کرد:  با تلاش مضاعف تلفات در شبکه های توزیع برق شهرستان را به حداقل ممکن برسانیم.

 وی افزود: در سال 93 نرخ انرژی توزیع نشده در شهرستان  110 ثانیه در روز به ازای هر مشترک بوده که این عدد در سال گذشته به 52 ثانیه در روز به ازای هر مشترک کاهش یافته  است.

گنجی زاده  گفت: وضعیت مصرف برق مشترکان به تفکیک تعرفه در حال حاضر28درصد خانگی ،8درصد عمومی،38 درصد کشاورزی،18درصد صنعتی و8درصد تجاری است.  

مدیرسابق توزیع برق شهرستان درمیان اظهارداشت: در این شهرستان 4 روستای جلاران، پاتنگ، شومه و گل نی از طریق انرژی خورشیدی برق دار شده اند .

وی گفت:100 درصد جمعیت خانوار شهری و روستایی بالای 10 خانوار شهرستان درمیان از نعمت برق برخوردارند.

در پایان این مراسم از خدمات4ساله مهندس هادی گنجی زاده قدردانی ومهندس محمد جمالی راد  به عنوان سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان درمیان معرفی شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.