دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم و تولیدکنندگان با حرف حل نمی‌شود، گفت: اخبار نگران کننده‌ای از وضعیت کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی در کشور به گوش می‌رسد.

 مشکلات اقتصادی مردم با حرف حل نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه نشست دبیران این حزب با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: نعمت محبت به اهل بیت (ع) در ایران کانون فیاض و جوشنده اتحاد ملی و انسجام اسلامی بین کلیه اقوام و مذاهب ایرانی است.

حبیبی در ادامه با تبریک موفقیتهای ارتش سوریه در محاصره حلب بیان کرد: محاصره حلب ضربه نهایی به تروریستهاست که انشاءالله با هوشیاری دولت و ملت سوریه به اهداف نهایی خود می‌رسد.

دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به تجارب گذشته ارتش سوریه خاطرنشان کرد: هرگونه مماشات با تروریستها می‌تواند زمینه تکرار فاجعه خان طومان را مجدداً احیا کند و ارتش سوریه باید به درستی از اهرم فشار محاصره حلب استفاده نماید.

حبیبی با بیان اینکه امریکا، برخی کشورهای منطقه و به خصوص عربستان سعودی تلاش دارند تا روسیه را از همراهی و پشتیبانی ارتش سوریه در محاصره حلب منصرف کنند، تصریح کرد: بهترین راه برای تأمین منافع ملی روسیه، ماندن در کنار مقاومت در سوریه و عراق است. ما امیدواریم سیاست فعلی روسیه در سوریه ادامه یابد.

وی با اشاره به آشکار شدن روابط آل سعود و رژیم صهیونیستی به عنوان یک خطای استراتژیک برای حاکمان کم‌مایه و بی‌تجربه سعودی، گفت: آل سعود برای تصعیف محور مقاومت حتی حاضر است با شیطان به جهنم برود غافل از اینکه افشای روابط آشکار و پنهان سعودی‌ها با صهیونیستها آخرین میخهایی است که حاکمان عربستان بر تابوت دولتشان می‌کوبند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با ابراز تعجب و شگفتی از اظهارات رییس سازمان سیا در اجلاس امنیتی اسپن در خصوص انتخابات آتی کشورمان و تمجید از حسن روحانی، این دست اظهارات را مداخله جویانه خواند و از برخی جریانات سیاسی داخلی که در آستانه انتخابات مختلف مورد حمایت غربیها و به‌ویژه امریکاییها قرار می‌گیرند خواست با موضعگیریهای صریح و مرزبندی شفاف مقابل چنین مداخله‌جویی‌ها را سد کنند و اجازه ندهند که دشمن آب در آسیاب تفرقه و اختلاف در کشور بریزد.

حبیبی با اشاره به گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور کشورمان با مردم در سه شنبه هفته جاری در خصوص موضوع فیشهای نجومی، تأکید کرد: مطالبه افکار عمومی از رییس‌جمهور برخورد قاطع با متخلفان از طریق عزل مدیران متخلف و سپردن آنها به دستگاه قضا، محاکمه و مجازات آنها و استرداد وجوه اخذ شده به بیت المال است.

وی از قوه قضاییه نیز خواست غارتگران بیت‌المال را در هر لباس و مقامی که هستند با شجاعت محاکمه کند و گزارش اقدامات خود را به مردم ارایه نماید.

حبیبی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سخنان اخیر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص مشکلات و موانع تولید و گرفتاری‌های اقتصادی که گریبانگیر مردم است، گفت: دولت برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مراجع معظم تقلید چاره‌اندیشی کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم و تولیدکنندگان با حرف حل نمی‌شود، افزود: اینکه گفته شود تورم کاهش یافته و یا تسهیلات برای اشتغال و تولید اختصاص یافته با توجه به اینکه مردم چیزی را حس نمی‌کنند احتیاج به توضیح از طرف دولت دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اخبار نگران کننده‌ای از وضعیت کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی در کشور به گوش می‌رسد، اظهار کرد: با این وضعیت اقتصادی امیدواری دولت به طرف بدعهد غربی بی‌دلیل است و هر چه زودتر رییس‌جمهور و وزرای اقتصادی باید برنامه کوتاه مدتی را برای چندماه آتی باقی‌مانده از عمر دولت یازدهم برای عبور از این شرایط سخت طراحی و اجرا کنند.

وی در پایان خواستار توضیح راجع به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی از دولت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.