قدس آنلاین/ گلستان: مردم شهرستان ساحلی بندرترکمن روز شنبه میزبان سه شهید گمنام بودند که پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع از مقابل ساختمان شهرداری این شهر، پیکرهای مطهر این شهیدان در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن در خیابان آزادی این شهر به خاک سپرده شد.

پیکرهای پاک سه شهید گمنام در بندر ترکمن تشییع شد

در این مراسم پس از سخنرانی ائمه جمعه اهل سنت و شیعه (آخوند عابدی کر و حجت الاسلام منصوری) این شهرستان، عبدالحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن و رامین نورقلی پور نماینده مردم شهرستان های غرب استان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در خصوص مقام و منزلت شهدا به خصوص شهدای گمنام سخنانی ایراد کردند.

پس از سخنرانی ها و مداحی در وصف شهدا، نماز میت بر پیکر این شهیدان توسط آیت الله 'سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی' نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، اقامه شد و سپس پیکرهای شهدا توسط خانواده های شهیدان به خاک سپرده شد.

صبح امروز پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دیگر نیز بر روی دست مردم شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله در شرق استان گلستان تشییع و در میدان بسیج این شهر به خاک سپرده شد.

روز گذشته نیز در گرگان مرکز گلستان، پیکر یک شهید خوشنام، پس از استقبال، وداع و تشییع متمرکز به همراه پنج پیکر دیگر، در حسینیه غدیر ستاد فرماندهی سپاه نینوای استان خاکسپاری شد.

پیکر این شش شهید شامگاه چهارشنبه وارد استان گلستان شد و مراسم وداع با این شش شهید در دو شهر گرگان و نوکنده از توابع بندرگز همان شب برگزار شد.

همچنین مراسم استقبال و وداع با شهدایی که امروز تشییع شدند، شامگاه روز گذشته در شهرستان های کلاله و بندرترکمن برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.