قدس آنلاین- بیرجند : مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار قطعه مرغ زنده از خراسان جنوبی به کشور افغانستان صادر شده است.

خراسان جنوبی ۵ هزارقطعه مرغ  به افغانستان صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علیرضا رفیعی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال یک هزار و 408 تن مرغ منجمد از خراسان جنوبی به کشور افغانستان صادر شده است.

وی با اشاره به صادرات دام زنده به کشور عمان افزود: در فروردین ماه امسال نیز یک هزار و 600 رأس دام زنده از خراسان جنوبی به کشور عمان فرستاده شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در 4 ماهه نخست امسال یک هزار و 408 تن مرغ منجمد از خراسان جنوبی به کشور افغانستان صادر شد، بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 890 تن بوده 1.5 برابر رشد داشته است.

رفیعی پور با اشاره به صادرات دام به سایر استان‌ها تصریح کرد: در 4 ماهه نخست امسال 3 میلیون و 76 هزار قطعه مرغ زنده از خراسان جنوبی به سایر استان‌ها صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت 3 هزار و 847 تن گوشت مرغ، 7 تن گوشت گاو و 56 هزار رأس گوشت گوسفند و بز نیز به سایر استان ها صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به صادرات تخم مرغ یادآور شد: در این مدت 435 تن تخم مرغ از خراسان جنوبی به استان‌های دیگر فرستاده شده است.

رفیعی پور اظهار داشت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 187 تن بوده رشد 3 برابری داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.