رئیس‌جمهور موریتانی در گفتگو با یک رسانه مصری با بیان اینکه کشورش هیچ بهره ای از رابطه با اسرائیل نبرده است گفت: وجود سفارت اسرائیل در نواکشوت هیچ توجیهی ندارد.

نتانیاهو هیچ تخصصی غیر از کُشتن ندارد / وجود سفارت اسرائیل توجیهی ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد ولد عبدالعزیز رئیس‌جمهور موریتانی در گفتگو با روزنامه الاهرام مصر با اشاره به نقش موریتانی و مصر در مبارزه با تحرکات رژیم صهیونیستی در آفریقا گفت: معتقدم که وظیفه همه ما این است که با تحرکات اسرائیل در آفریقا مقابله کنیم، زیرا منافع مشترک آفریقا با اعراب بیش از منافع آنها با اسرائیل است و موریتانی رابطه با اسرائیل را تجربه کرده و هیچ فایده‌ای نبرده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تلاشهای نتانیاهو برای مطرح کردن خودش به عنوان کارشناس مبارزه با آنچه آن را تروریسم اسلامی می‌خواند گفت: نتانیاهو هیچ تخصصی غیر از کشتار و دروغگویی ندارد.

رئیس‌جمهور موریتانی درباره قطع روابط کشورش با رژیم صهیونیستی گفت: ما آماده هستیم که بهای قطع رابطه خود با اسرائیل را پرداخت کنیم، زیرا وجود سفارت اسرائیل در نواکشوت هیچ توجیهی ندارد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اوضاع جهان عرب افزود: آنچه بر سر کشورهای عربی آمده است، تلاشهای برنامه ریزی شده برای نابودی این کشورها، از بین بردن جوانان عرب، و از بین بردن امید و آرزوی آنها است و ملتها و جهان عرب باید برای رهایی از این درد و رنج، از تجارب قبلی خود استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.