۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 407547

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان سیا تصریح کرد: رئیس سازمان سیا در جایگاهی نیست که بتواند در مورد مسائل داخلی ایران به اظهار نظرهای بی‌ربط و بیجا بپردازد.

پاسخ کوبنده قاسمی به رئیس سیا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات اخیر جان برنان رئیس سازمان سیا در موسسه آسپن تصریح کرد: رئیس سازمان سیا در جایگاهی  نیست که بتواند در مورد مسائل داخلی ایران به اظهار نظرهای بیربط و بیجا بپردازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه انسجام، وحدت و همبستگی ملت ودولت ایران  را  نمونه ای بارز در منطقه و جهان خواند و تاکید کرد: اینگونه اظهارات مقامات آمریکائی با هدف عملیات روانی در جهت ایجاد تفرقه و دوقطبی سازی در جامعه ایرانی  صورت می گیرد که از نظر ما مردود و محکوم است.

وی اضافه کرد: مردم ایران هوشیار تر از آن هستند که اینگونه سخنان نابجا و نامربوط را تکرار نموده و به آن دامن بزنند و بارها به این سخنان تفرقه آمیز وجهت دار که با اهداف خاص ،مشکوک و حساب شده ای بیان میشود ، عکس العمل لازم را نشان داده اند.

بهرام قاسمی ادامه داد: ملت ایران فارغ از دسته بندیهای ساختگی سازمانهای اطلاعاتی غرب، از  اهداف، آرمانها و تامین منافع ملی حمایت نموده و یکپارچگی دولت و مردم را به اثبات رسانده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب اظهار نظر رئیس سازمان سیا مبنی براینکه «مباحث گسترده ای میان ایران و آمریکا در جریان است»، افزود: به جز مباحث هسته ای، مذاکره دیگری بین آمریکا و ایران مطرح نبوده و نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.